دانلود Furi PS4 - بازی رویای یک مبارز برای پلی استیشن 4 + نسخه هک شده PS4
Console support PS4 icon
(1396/4/13) تغییرات:

نسخه هک شده PS4 اضافه شد!

دانلود بازی رویای یک مبارز

رویای یک مبارز یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و تیراندازی است که توسط شرکت The Game Bakers توسعه یافته و به وسیله همین شرکت در جولای 2016 برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. سبک بازی هک اند اسلش می باشد این سبک یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین سبک های بازی های رایانه ای می باشد، در این سبک شما در قلب مبارزات بسیار شلوغ و سریع قرار دارید که باید با استفاده از چند ضرب های متفاوت و بسیار سریع دشمنان خود را از پای در آورید. داستان بازی در یک زندان فوق امنیتی در جریان است، رئیس این زندان بسیار بزرگ، انسان شیطانی می باشد که آدم های بی گناهی همچون شما را زندانی کرده و قصد دارد آنها را تا آخر عمر در این زندان نگاه دارد. در بازی کنترل شخصیتی به نام Emeric Thoa را برعهده دارید. او رویای تبدیل شدن به یک مبارز بزرگ برای مقابله با شیاطین را دارد. اتفاقی عجیب باعث می شود او به رویای خود برسد اما حال او باید خود را ثابت کند.
مبارزه در این بازی به صورت دوئلی برگذار می شود و شما در هر مرحله با رقیبی خاص روبرو خواهید شد که دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد. تمرکز در این بازی بسیار مهم است و شما اگر در به دست آوردن آن ناتوان باشید شکست خواهید خورد. در هر رقابت با سبک متفاوتی روبرو می شوید و شما مجبورید تاکتیک های خود را برای هر مبارزه تغییر دهید. ویژگی های فراوانی در بازی به کار رفته است که نهایت هیجان را به شما منتقل می کند. محیط های زیادی برای هر مبارزه در بازی وجود دارد که نه تنها مانع از خستگی شما می شود بلکه انگیزه ای را برای پیروزی در شما ایجاد می کند. آیتم هایی نیز در بازی وجود دارد که قدرت شما را افزایش می دهد ولی برای به دست آوردن آن ها باید در مبارزات پیروز شوید تا امتیاز کافی برای فعال کردن آن ها داشته باشید.

کلمات کلیدی: Furi , دانلود بازی Furi , دانلود بازی رویای یک مبارز, دانلود بازی های پلی استیشن 4, دانلود دیتا با, The Game Bakers full game collection, فاث لشپث ذشنثقس, فاث لشئث ذشنثقس, Download Furi Game, دانلود آخرین نسخه بازی Furi , دانلود جدیدترین نسخه بازی Furi , دانلود جدیدترین اپدیت بازی Furi , Furi for Console, Furi PSP, Furi PS2, Furi PS3, Furi PS4, Furi PS5, Furi XBOX, Furi XBOX 360, Furi XBOX ONE, Furi XBOX X, Furi XBOX S, Furi Wii, Sony, Microsoft, Nintendo, full DLC, New, Furi Last Version, Furi Full Licensed, Furi Free License, Furi Cracked, Furi Direct Download Link, DDL, Crack Furi , Keygen, Patch Furi , Serial Furi , Update, Online, Account, Trial, Edition, Retail, RePack, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd ;ks,g, بعقه , بعقه , دانلود Furi PS4 بازی رویای یک مبارز برای پلی استیشن 4, آخرین نسخه بازی رویای یک مبارز , جدیدترین ورژن بازی رویای یک مبارز , نسخه نهایی بازی رویای یک مبارز , بازی جدید رویای یک مبارز , ورژن نهایی, دانلود بازی کنسول رویای یک مبارز , بازی رویای یک مبارز برای کنسول, بازی رویای یک مبارز برای پلی استیشن 2, بازی رویای یک مبارز برای پلی استیشن 3, بازی رویای یک مبارز برای پلی استیشن 4, بازی رویای یک مبارز برای پلی استیشن 5, بازی رویای یک مبارز برای پی اس پی, بازی رویای یک مبارز برای ایکس باکس 360, بازی رویای یک مبارز برای ایکس باکس وان, بازی رویای یک مبارز برای ایکس باکس ایکس, بازی رویای یک مبارز برای ایکس باکس اس, وی, سونی, مایکروسافت, نینتندو, فول لایسنس, شماره سریال بازی رویای یک مبارز , دانلود رایگان بازی رویای یک مبارز با لینک مستقیم, کرک رویای یک مبارز , شماره سریال رویای یک مبارز , کیجن, خرید بازی رویای یک مبارز , لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, گیم دیتا, تریلر بازی رویای یک مبارز , دیتا بازی رویای یک مبارز , دانلود اپدیت بازی رویای یک مبارز , اکانت, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث زخدسخمث, v,dhd d: lfhvc , v,dhd d: lfhvc ,action, ps4, نسخه هک شده ps4, پلی استیشن, پلی استیشن 4, بازی, بازی کنسول, بازی پلی استیشن 4, تیراندازی, Action, Action, Shooting, Shooting, دانلود Furi PS4 - بازی رویای یک مبارز برای پلی استیشن 4 + نسخه هک شده PS4,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/69759/

2022-11-06
20:13:17

دانلود Furi PS4 - بازی رویای یک مبارز برای پلی استیشن 4 + نسخه هک شده PS4

🎮 نام بازیFuri
📁 دسته بندیتیراندازی
📌 ویژه کنسول(های) , PS4
📅 تاریخ به روزرسانی1396/4/13
📊 تعداد دانلود3,868
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها