دانلود NCH SoundTap Plus v8.00 MacOS - نرم افزار ضبط صدای در حال پخش از کامپیوتر برای مک
For macintoush

دانلود سوند تپ برای مک

در بسیاری از موارد کاربران احتیاج پیدا می کنند که صدایی که در حال پخش از کامپیوتر است را ذخیره کنند. این ضرورت در هنگامی که به فایل صوتی در حال پخش دسترسی میسر نیست اهمیت دو چندانی پیدا می کند، مانند فایل های صوتی که از طریق اینترنت پخش می شوند و یا سی دی های صوتی که به نوعی فایل های آنها محافظت شده است و امکان کپی برداری از فایل های صوتی نیست شما با پخش فایل و ذخیره سازی فایل در حال پخش می توانید به فایل صوتی دست یابید.
نرم افزار SoundTap به شما توانایی ضبط هر صدایی که در کامپیوترتان پخش می شود را می دهد. به راحتی آن را نصب و روشن کنید بعد از آن می بیند که هر صدایی که در کامپیوتر تان پخش می شود به فرمت های wav و mp3 قابل ضبط است. تمام صداها مستقیماً به وسیله ی یک درایو مجازی که در قسمت اصلی قرار دارد، بهره برداری بنابراین از بالاترین کیفیت برخورداراست.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SoundTap:
- ضبط صداهای در حال پخش
- ضبط VoIP calls مثل skype یا instant messaging audio مثل yahoo messenger
- ضبط رادیو های اینترنتی و دیگر صوت های آنلاین
- ضبط موزیک از اینترنت از منبع های آزاد
- تبدیل فرمت های صوتی ضبط شده به wav یا mp3
- ضبط مستقیم تمام صداهای موجود در کامپیوتر بدون کم شدن کیفیت
- ذخیره کردن فایل ها در فرمت mp3 و wav با یک دامنه وسیع codec و اختیارفشرده سازی کرد
- شما می توانید صداهای ضبط شده را در هنگام ضبط گوش کنید
- ترمیم کردن صداهای در حال جریان که از دست رفته اند
- ویژگی متوقف کردن صدا و به جریان انداختن دوباره ی ان
- قابلیت ضبط صدا حتی در زمانی که شما از میکروفن استفاده می کنید
- جستجوی سریع صداهای ضبط شده توسط تاریخ، زمان، مدت و فرمت
- پشتیبانی تمام مدیا پلیرها از جمله:Windows Media Player, Real Audio, QuickTime
- پشتیبانی از softphone ها مثل:Skype, eyeBeam, Express Talk
- لینک مستقیم به نرم افزار WavePad Sound Editor جهت بازسازی فایل
- لینک مستقیم به نرم افزار Mp3 File Converter جهت تبدیل فرمت mp3 به 20 فرمت دیگر
- لینک مستقیم نرم افزار Express Burn CD Burner جهت رایت فایل های صوتی روی سی دی
- نصب و استفاده بسیار آسان
- و ...

اما وجه تمایز SoundTap Streaming Audio Recorder نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
SoundTap Streaming Audio Recorder یک نرم افزار ساده برای ضبط صدا با کامپیوتر است. به وسیله این نرم افزار و از طریق میکروفون یا هدفون می توانید صدای خود را با کامپیوتر ضبط کنید. صدای ضبط شده با این نرم افزار از کیفیت بالایی برخوردار است. و آن را با فرمت wav یا mp3 ذخیره می کند. و از تمامی پلیرها مثل Windows Media Player, Real Audio, QuickTime پشتیبانی می کند.

کلمات کلیدی: audio recorder, record, play, computer, burner, burn cd, soundtap, ضبط کننده صوتی, ضبط, اجرا, پخش, رایانه, ضبط لوح فشرده, آئودیو رکوردر, رکورد, پلی, کامپیوتر, برنر, برن, NCH full software collection, دزا, دزا, Download SoundTap Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, سخعدیفشح, سخعدیفشح, SoundTap is streaming audio capture software which will convert any audio playing through your computer to mp3 or wav files. Streaming audio is recorded by a special kernel driver to preserve digital audio quality., دانلود NCH SoundTap Streaming Audio Recorder MacOSX نرم افزار ضبط صدای در حال پخش از کامپیوتر برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت ان سی اچ, hk sd h], hk sd h], آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش سوند تپ, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, s,kn j\, s,kn jm, نرم افزار SoundTap به شما توانایی ضبط هر صدایی که در کامپیوترتان پخش می شود را می دهد. به راحتی آن را نصب و روشن کنید بعد از آن می بیند که هر صدایی که در کامپیوتر تان پخش می شود به فرمت های wav و mp3 قابل ضبط است. تمام صداها مستقیماً به وسی, nch software, SoundTap, SoundTap برای مک, نرم افزار ضبط صدای در حال پخش از کامپیوتر, نرم افزار ضبط صدای در حال پخش از کامپیوتر مک, نرم افزار ضبط صدای در حال پخش از کامپیوتر برای مک, Desktop, Multimedia, Office & Business, Software, Utilities, دسکتاپ, مالتی مدیا, اداری و تجاری, نرم افزار, کاربردی, دانلود NCH SoundTap Plus v8.00 MacOS - نرم افزار ضبط صدای در حال پخش از کامپیوتر برای مک,
2022-06-13
19:46:17

دانلود NCH SoundTap Plus v8.00 MacOS - نرم افزار ضبط صدای در حال پخش از کامپیوتر برای مک

💻 نام نرم افزارSoundTap
📌 شماره نسخهv8.00
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل2 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1401/3/23
📊 تعداد دانلود5,256
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️