دانلود Reporter - بازی موبایل خبرنگار
OS support Android icon
(1395/12/15) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 1.03

بازی خبرنگار اندروید

Reporter نام بازی جدید و هیجان آور در سبک بازیهای اکشن و ترسناک می باشد که توسط استودیوی مطرح AGaming+ برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. بازی از داستانی زیبا و گیرایی برخوردار می باشد، داستان کلی بازی از یک شهر کوچک شروع می شود، در یک روز آرام شهر با یک شوک عظیم روبرو می شود به طوری که جان چندین انسان نیز به طرز وحشیانه ای گرفته میشود، پلیس در تلاش بوده تا این مسئله را مخفی نماید اما اطلاعاتی از این اتفاق در روزنامه های محلی منتشر شده است. اکنون شما در نقش یک خبرنگار ماجراجویی جدیدتان را برای پی بردن به حقیقت آغاز خواهید کرد. جان شما نیر در این بازی در خطر می باشد. در این بازی وظیفه شما نجات دادن جان خود و پی بردن به حقیقت می باشد، با در دست گرفتن گوشی و روشن کردن چراغ قوه اش در این خانه ترسناک بگردید و با حل کردن معماها و پیش رفتن، علاوه بر پی بردن به حقایق از جان خود محافظت کنید. اگر از طرفداران و علاقمندان به سری بازی های اکشن با گیم پلی ترسناک می باشید این بازی میتواند شما را حسابی به چالش بکشد.

بازی به صورت اول شخص می باشد، از اتاقی به اتاق دیگری و از سالنی به سالن دیگر بروید و با انجام کارهای مختلف و کشف اسناد و مدارک به حقیقت اصلی داستان بازی پی ببرید. بازی دارای گرافیکی جذاب و زیبا به همراه گیم پلی اکشنی می باشد که شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد.
تغییرات نسخه ی v1.03:
- بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی

کلمات کلیدی: Reporter, Reporter for android, Reporter android, دانلود بازی Reporter, بازی Reporter, بازی اندروید Repor, AGaming+ full App / Game collection, شلشپهدل+, شلشئهدل+, Download Reporter Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Action, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, قثحخقفثق, قثحخقفثق, دانلود Reporter بازی موبایل خبرنگار, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود خبرنگار موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, Android, Android 2.1, Android Market, Google Play, HTC, Mobile, Motorola, Samsung, Sony, موبایل, هواوی, گوگل پلی, اچ تی سی, اندروید, سونی, سامسونگ, شیائومی, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, اکشن, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, ofvk"hv, ofvk'hv,دانلود Reporter - بازی موبایل خبرنگار,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/70483/

2017-03-05
16:22:18

دانلود Reporter - بازی موبایل خبرنگار

📱 نامReporter
📁 دسته بندیاکشن
📅 تاریخ به روزرسانی1395/12/15
📊 تعداد دانلود3,986
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها