دانلود Yakuza 3 PS3 - بازی یاکوزا 3 برای پلی استیشن 3
Console support PS3 icon

دانلود بازی Yakuza 3

یاکوزا 3 یک بازی ویدئویی در سبک اکشن، ماجراجویی و به صورت دید سوم شخص است که توسط شرکت Sega توسعه یافته و به وسیله همین شرکت در فوریه 2009 به صوت انحصاری برای پلی استیشن 3 منتشر شده است. زمان یاکوزاها در فرهنگ ژاپن به سال 1693 برمیگردد. این افراد با پیوستن به گروه های یاکوزا و اموزش انواع فنون های رزمی خود را وقف این گروه ها میکردند. این نسخه از بازی سومین شماره از مجموعه بازی های یاکوزا می باشد. داستان بازی در ادامه نسخه های قبلی رخ می دهد. در بازی این امکان قرار داده شده است که شما داستان قسمت های گذشته را ببینید تا بیشتر با حال و هوای آن آشنا شوید. داستان بازی همچون گذشته پیرامون شخصیتی به نام کازوما کیریو (Kazuma Kiryu) در جریان است و داستان جدیدی از او را به نمایش در می آورد. گرافیک بازی بسیار خوب طراحی و پیاده سازی شده است. در بازی به شما ماموریت های زیادی محول خواهد شد که شما باید تمام آن ها را به درستی به پایان برسانید. بازی دارای ویژگی جهان باز می باشد، به صورتیکه بازیکن می تواند به تمام فروشگاه ها سر بزند و خرید هم انجام دهد.
شهری که بازی در آن اتفاق می افتد به صورت کامل طراحی شده است. در شهر مانند بازی GTA کلوپ های مشت زنی و مبارزه و همچنین ساختمان های زیادی وجود دارد که می توانید به همه این ها دسترسی داشته باشید. گیم پلی بازی شامل مبارزه های بسیار زیبایی هم می شود که انجام دادن آن ها لذت و هیجان بسیار زیادی دارد. مبارزه هایی که می تواند با فنون رزمی ای که در طول بازی آن ها را فرا می گیرید، انجام شود یا با کاتانا، نانچیکو و سلاح گرم خاتمه پیدا کند.

کلمات کلیدی: دانلود Yakuza 3 برای PS3, دانلود نسخه PS3 بازی Yakuza 3 , دانلود Yakuza 3 برای پلی استیشن , دانلود نسخه, Sega full game collection, سثلش, سثلش, Download Yakuza 3 Game, دانلود آخرین نسخه بازی Yakuza 3, دانلود جدیدترین نسخه بازی Yakuza 3, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Yakuza 3, Yakuza 3 for Console, Yakuza 3 PSP, Yakuza 3 PS2, Yakuza 3 PS3, Yakuza 3 PS4, Yakuza 3 PS5, Yakuza 3 XBOX, Yakuza 3 XBOX 360, Yakuza 3 XBOX ONE, Yakuza 3 XBOX X, Yakuza 3 XBOX S, Yakuza 3 Wii, Sony, Microsoft, Nintendo, full DLC, New, Yakuza 3 Last Version, Yakuza 3 Full Licensed, Yakuza 3 Free License, Yakuza 3 Cracked, Yakuza 3 Direct Download Link, DDL, Crack Yakuza 3, Keygen, Patch Yakuza 3, Serial Yakuza 3, Update, Online, Account, Trial, Edition, Retail, RePack, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd ;ks,g, غشنعظش 3, غشنعظش 3, دانلود Yakuza 3 PS3 بازی یاکوزا 3 برای پلی استیشن 3, دانلود بازی های شرکت سگا, s"h, s'h,action, ps3, Sega, مبارزه ای, پلی استیشن 3, xbox 360, Yakuza, ایکس باکس 360, بازی, Action, Action, Adventure, Adventure, دانلود Yakuza 3 PS3 - بازی یاکوزا 3 برای پلی استیشن 3,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/70488/

2021-05-26
23:22:26

دانلود Yakuza 3 PS3 - بازی یاکوزا 3 برای پلی استیشن 3

🎮 نام بازیYakuza 3
📁 دسته بندیماجرایی
📌 ویژه کنسول(های) , PS3
📅 تاریخ به روزرسانی1395/12/10
📊 تعداد دانلود7,487
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها