دانلود PuTTY v0.81 + SuperPuTTY v1.5.0.0 + KiTTY v0.76.0.1.13 - نرم افزار اتصال به سرور با استفاده ا

دانلود نرم افزارپوتی + سوپر پوتی + کیتی / PuTTY + SuperPuTTY + KiTTY

PuTTY یک شبیه‌ساز کنسول های رایانه‌ای و برنامه‌ای و یک ترمینال برای انتقال فایل است که به صورت یک نرم‌افزار متن باز توسعه داده می‌شود. این برنامه از پروتکل محتلف از جمله SCP، SSH، تلنت و rlogin پشتیبانی می‌کند. نام نرم افزار در واقع معنای خاصی نداشته ولی TTY اختصاری است که در یونیکس برای کلمه Teletype استفاده می‌شود و نام دیگر ترمینال است. این برنامه در اصل برای سیستم‌عامل ویندوز نوشته شده است، اما به چند سیستم‌عامل مختلف دیگر هم پورت شده است.
اغلب کاربران سرورهای لینوکس از shell یا همان command line برای کنترل سرور خود استفاده می نمایند اما برنامه فوق یکی از معروفترین نرم افزارها است که به خوبی این امکان را برای شما فراهم می آورد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PuTTY:
- امکان شبیه‌سازی کنسول های رایانه‌ای و برنامه‌ای
- امکان استفاده آن در سیستم عامل های مختلف
- ابزاری کامل برای کاربران حرفه ای و متخصص در امر شبکه
- کنترل منابع سیستم و پروتکل ها
- پشتیبانی از PSCP به عنوان کلاینت SCP جهت کپی فایل ها به صورت خط فرمان
- پشتیبانی از PSFTP به عنوان کلاینت SFTP دارای عملکردی مشابه FTP
- پشتیبانی از PuTTYtel به عنوان کلاینت خاص تلنت
- متن باز بودن نرم افزار
- و ...

Super PuTTY
یکی از نرم افزارهای جانبی نرم افزار PuTTY و مدیریت دستورات آن محسوب می‌شود که با رابط کاربری که دارد می توانید همزمان چند تب مختلف باز داشته باشید و همین شما را قادر به اتصال به دستگاه‌ها، رایانه‌ها و سرورهای مختلف و کنترل تمام ایستگاه‌های کاری با استفاده از یک رابط واحد می‌نماید. سوپر پوتی این امکان را به شما می‌دهد که ضمن ارتباط با سرورهای مورد نظر آنها را تحت نظارت خود قرار دهید، وضعیت آپ‌تایم بودن آنها را بررسی کنید و همچنین تمامی دستورات سیستم عامل یونیکس را از راه دور و از طریق یک برنامه مبتنی بر ویندوز بر روی سرور خود اجرا کنید. نرم افزار Super PuTTY امکان تعامل با شبیه‌ساز ترمینال xterm را نیز به کاربران پیشرفته می‌دهد و از اتصالات و پروتکلهای مختلفی مانند پروتکلهای RAW و شبکه‌های محلی پشتیبانی می‌کند.

KiTTY یک نرم افزار بر پایه PuTTY ولی با ویژگی های پیشرفته هست، یک سرویس دهنده رایگان SSH ، Telnet و Rlogin است که به کاربران پیشرفته این امکان را می دهد تا همه جنبه های اتصال به شبکه و انتقال پرونده خود را کنترل کنند. نرم افزار KiTTY یک برنامه منبع باز است که با کد منابع مختلف در دسترس است و توسط گروهی از داوطلبان تهیه و پشتیبانی می‌شود. ویژگی های ورزشی برنامه های کاربردی مانند فیلترهای جلسه، نماد جلسه، ورود خودکار، محافظت از رمز عبور خودکار، کلید های میانبر برای دستورات از پیش تعریف شده، اجرای اسکریپت محلی ذخیره شده در یک جلسه از راه دور و غیره از ویژگی های نرم افزار KiTTY به شمار می رود.

دانلود PuTTY v0.81 + SuperPuTTY v1.5.0.0 + KiTTY v0.76.0.1.13 - نرم افزار اتصال به سرور با استفاده از پروتکل SSH

💿 نام نرم افزارPuTTY + SuperPuTTY + KiTTY
📌 شماره نسخهv0.81 x86/x64 + v1.5.0.0 + v0.76.0.1.13
📁 دسته بندیسرور
💾 حجم فایل3.5 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1403/1/28
📊 تعداد دانلود99,667
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار PuTTY + SuperPuTTY + KiTTY چیست؟

نرم افزار اتصال ویندوز به سرورهای پوتی کیتی از راه دور

آخرین ورژن نرم افزار PuTTY + SuperPuTTY + KiTTY را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار PuTTY + SuperPuTTY + KiTTY به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

کلمات کلیدی PuTTY + SuperPuTTY + KiTTY: unix, linux, server, client, telnet client, SSH client, PuTTY Clients, نرم افزار, سرور, پشتیبانی از سرور, کلاینت سرور, تلنت, کلاینت, پوتی, لینوکس, یونیکس, سرور لینوکس, سرور یونیکس, پوتی, سوپر پوتی, کیتی, پیوتی, Simon Tatham full software collection, سهپخد فشفاشپ, سهئخد فشفاشئ,دانلود PuTTY KiTTY نرم‌افزار اتصال به سرور با استفاده از پروتکل SSH, How to crack PuTTY + SuperPuTTY + KiTTY, طریقه/روش/راهنمای کرک, Torrent/Usnet/Buy, Setup, Install, دانلود رایگان نرم افزار, P30Download, Danlod/Danload/Donload, nhkg,n kvl htchv, Download PuTTY + SuperPuTTY + KiTTY Software, for windows, Trial, last Version/Edition, New Version, Update, Free Full Licensed, Repacked, Direct Download Link (DDL), Crack, Get PuTTY + SuperPuTTY + KiTTY, Keygen, Patch, Serial, Portable, برنامه PuTTY + SuperPuTTY + KiTTY 0.81 x86/x64 + v1.5.0.0 + v0.76.0.1.13, A SSH, Telnet and Rlogin client featuring an xterm terminal emulator in order to provide an effective environment for advanced users, حعففغ + سعحثقحعففغ + نهففغ, حعففغ + سعحثقحعففغ + نهففغ,خرید PuTTY + SuperPuTTY + KiTTY, به روز ترین ورژن, آخرین ورژن, آخرین نسخه, جدیدترین ورژن, جدیدترین نسخه, خرید پوتی + سوپر پوتی + کیتی, به روز ترین نسخه, آخرین نسخه, آخرین ورژن, جدیدترین نسخه, اموزش راهنمای نصب, نسخه نهایی, ورژن جدید, \,jd + s,\v \,jd + :djd, m,jd + s,mv m,jd + :djd,0.81 x86/x64 + v1.5.0.0 + v0.76.0.1.13, داونلود/دانلد/تورنت نرم افزار اتصال ویندوز به سرورهای پوتی کیتی از راه دور, تحميل, دریافت, دانلود نرم افزار پوتی + سوپر پوتی + کیتی با ترافیک نیم بها, برنامه پوتی + سوپر پوتی + کیتی, برای ویندوز, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان پوتی + سوپر پوتی + کیتی با لینک مستقیم, کرک, کیجن, پچ, پرتابل, بدون نیاز به نصب, لایسنس رایگان, آپدیت, دانلود پوتی v0.81 + کیتی v0.76.0.1.13 - نرم افزار اتصال به سرور با استفاده از پروتکل SSH, پی سی, پی 30, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2024-04-16
01:53:43