دانلود Disk Xray v2.8.3 MacOS - نرم افزار پاکسازی فضای هارد دیسک از فایل های اضافی برای مک
For macintoush

دانلود دیسک ایکس ری برای مک

حتماً برای کاربران پیش آمده که پس گذشت مدتی مک آن ها کند خواهد شد. آیا تا به حال به این فکر افتاده ایم که چرا این مشکل پیش می آید؟ این مشکل زمانی به اوج می رسد که نرم افزارهای کاربردی و جانبی هم برروی مک نصب گردد. وقتی ابزاری نصب می شود به طبع فایل هایی را بر روی هارد دیسک کپی خواهد کرد. گاهی اوقات اتفاق می افتد که فایل های هم نام با سایز یکسان در سیستم خود ایجاد می کنید و این فایل ها برای مدت زیادی در هارد شما باقی می مانند و فضای بیخودی از هارد را اشغال می کنند. ضمناً برخی از فایل های سیستمی نیز هنگام مشاهده پیش نمایش تصاویر درون یک پوشه در همان پوشه ایجاد شده و یا هنگام مرور وب فایل های موقت زیادی بر روی سیستم شما ذخیره شده و فضای هارد را اشغال می نمایند. این نرم افزارها  و به طور کلی طی مدتی کار کردن با مک فایل هایی به صورت مخفی در جای جای هارد دیسک و  درایو ها می گیرند که هم فضایی از هارد دیسک را اشغال کرده و هم باعث کند شدن مک خواهند شد. هارد دیسک یکی از مهمترین قسمت های سخت افزاری در سیستم های کامپیوتری است که می بایست در مدت زمان دوره ای خاصی اقدام به پاکسازی فایل های اضافی موجود بر روی آن و رسیدگی به مشکلات آن نمود. برای انجام این امور می توان از نرم افزارهای مختلفی که به همین منظور ساخته شده اند استفاده نمود. این نرم افزارها بسیاری از این امور را برای کاربران به صورت خودکار انجام می دهند. پاکسازی دیسک ها یکی از مهمترین کارهایی است که این نرم افزارها عهده دار انجام آن می باشند. پاکسازی فایل های سیستمی اضافی و بدون استفاده توسط این نرم افزارها در افزایش فضای دیسک بسیار پر ثمر است.
Disk Xray نرم افزاری قدرتمند جهت پاکسازی فضای هارد دیسک از فایل های اضافی و بدون استفاده می باشند، این نرم افزاركاربر پسند، سریع و راحت باعث آزاد نمودن  فضای درایو با حذف فایل های بیهوده كه دیگر استفاده نمی شوند می شود. كامپیوتر شما پر از فایل های این گونه است كه هم فضای هاردتان را اشغال كرده و این نرم افزار بیش از 50 نوع فایل بیهوده را شناسایی می كند. توسط این نرم افزار شما می توانید انتخاب كنید كه فایل ها كامل حذف شوند و یا به سطل بازیابی فرستاده شوند.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Disk Xray:
- قابلیت پاک سازی هارد از فایل  های اضافی
- استفاده بسیار آسان
- محیط کاربری بسیار جذاب و ساده
- سرعت بسیار بالا در عمل جست و جو
- قابلیت زمان بندی عمل پاکسازی
- شناسایی میلیون ها فایل که فضای هارد دیسک را اشغال می کنند
- دارای ابزار بازیابی فایل های پاک شده
- استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها
- قابلیت توقف عمل جست و جو و آغاز دوباره
- و...

اما وجه تمایز Disk Xray نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
از ویژگی های این نرم افزار می توان به پاکسازی بخش های همانند و پاکسازی پوشه های مثل هم، پاکسازی کامل junk file ها در سیستم و ...اشاره نمود. در سایت این نرم افزار ذکر شده است که این نرم افزار پس از تست بر روی یک هارد، اقدام به کشف 872 مگابایت فایل بیهوده نموده است. این نرم افزار محصولی از شرکت naarak studio می باشد.

کلمات کلیدی: نرم افزار پاکسازی فضای هارد دیسک از فایل های اضافی برای مک, نرم افزار پاکسازی فضای هارد دیسک از فایل های اضافی, پاکسازی فضای هارد دیسک از فایل های اضافی, naarak studio full software collection, دششقشن سفعیهخ, دششقشن سفعیهخ, Download Disk Xray Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, یهسن طقشغ, یهسن طقشغ, Disk Xray is a disk usage statistics viewer, duplicate files and folders finder and cleanup tool for macOS., دانلود Disk Xray MacOSX نرم افزار پاکسازی فضای هارد دیسک از فایل های اضافی برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت ناراک استودیو, khvh: hsj,nd,, khvh: hsj,nd,, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش دیسک ایکس ری, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, nds: hd:s vd, nds: hd:s vd, Disk Xray نرم افزاری قدرتمند جهت پاکسازی فضای هارد دیسک از فایل های اضافی و بدون استفاده می باشند،, Disk Xray, Disk Xray مک, Disk Xray برای مک, نرم افزار پاکسازی فضای هارد دیسک از فایل های اضافی, نرم افزار پاکسازی فضای هارد دیسک از فایل های اضافی مک, پاکسازی فضای هارد دیسک از فایل های اضافی, پاکسازی فضای هارد دیسک از فایل های اضافی برای مک, Desktop, Software, Utilities, دسکتاپ, نرم افزار, کاربردی, دانلود Disk Xray v2.8.3 MacOS - نرم افزار پاکسازی فضای هارد دیسک از فایل های اضافی برای مک,
2022-06-04
23:14:13

دانلود Disk Xray v2.8.3 MacOS - نرم افزار پاکسازی فضای هارد دیسک از فایل های اضافی برای مک

💻 نام نرم افزارDisk Xray
📌 شماره نسخهv2.8.3
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل3 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1401/3/14
📊 تعداد دانلود8,655
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️