دانلود IT Service Desk: Management Fundamentals - آموزش میز خدمت آی تی: مبانی مدیریت

دانلود آموزش میز خدمت آی تی: مبانی مدیریت

Service Desk یک وظیفه با رویکرد داخلی است. این بخش به مشتریان داخلی اجازه می‌دهد که پرسش‌ها یا مشکلات خود را ثبت کنند، و به شما فرصت مدیریت این مسائل را به روشی موثر می‌دهد. فروشندگان و شرکای تجاری نیز می‌توانند با استفاده از این بخش (Service Desk) مسائل خود را ثبت یا با سازمان شما ارتباط برقرار کنند. به طور سنتی اغلب ما فکر می‌کنیم که Service Desk صرفاً یکی از وظایف دپارتمان IT است (برای مثال مشکلی با چاپگر دارید، پس باید با Service Desk تماس بگیرید). اما در واقعیت، هر دپارتمان یا تیم داخل سازمان شما می‌تواند وظایف Service Desk خود را مدیریت کند. حال می‌خواهیم در مورد این مساله فکر کنید، هر دپارتمان یا تیم سرویسی را ارائه می‌دهد و همه آنها مجموعه‌ای از مشتریان داخلی (و اغلب متفاوت) با پرسش‌ها و مشکلات مرتبط با سرویس‌های خود را دارند. این امر به آنها درک درستی از وظیفه خود در رسیدگی به مشتریان داخلی را می‌دهد.
در دوره آموزشی Lynda IT Service Desk: Management Fundamentals با مبانی مدیریت میز خدمت آی تی آشنا می شوید.

سرفصل های دوره آموزشی Lynda IT Service Desk: Management Fundamentals:
- یک میز کار چیست؟
- درک مدل های خدمات مختلف سرویس
- کارمندان پرسنلی
- کارکنان آموزش
- مربیگری
- تعریف فرآیندها
- بررسی تکنولوژی، از جمله تلفن و سیستم های مدیریت
- اندازه گیری کیفیت
- ایجاد روابط

کلمات کلیدی: IT Service Desk, آموزش IT Service Desk, آموزش تصویری IT Service Desk, آموزش ویدیویی IT Service Desk, آمو, Lynda full tutorial collection, مغدیش, مغدیش, Download Lynda IT Service Desk: Management Fundamentals, Tutorial, E-Learning, Training Course, Education, کسب و کار, Instruction, CBT, Teacher, Direct Download Link, DDL, New, Update, Online, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n hl,ca, مغدیش هف سثقرهزث یثسن: پشدشلثپثدف بعدیشپثدفشمس, مغدیش هف سثقرهزث یثسن: ئشدشلثئثدف بعدیشئثدفشمس, No service desk runs efficiently without proper oversight. Service desk managers are key to effective tech support teams—and industry-proven methodologies and tools are key to a manager's success., دانلود آموزش های شرکت لیندا, gdknh, gdknh, دانلود آموزش آموزش میز خدمت آی تی: مبانی مدیریت, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, Business, download, IT Service Desk, Learning, Lynda, Marketing, لیندا, میز خدمت آی تی, آموزش, تجاری, دانلود, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, Business & Marketing, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, در دوره آموزشی Lynda IT Service Desk: Management Fundamentals با مبانی مدیریت میز خدمت آی تی آشنا می شوید., ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca ldc onlj hd jd: lfhkd lndvdj, hl,ca ldc onlj hd jd: lfhkd lndvdj,دانلود IT Service Desk: Management Fundamentals - آموزش میز خدمت آی تی: مبانی مدیریت,
2018-02-13
20:13:16

دانلود IT Service Desk: Management Fundamentals - آموزش میز خدمت آی تی: مبانی مدیریت

🎓 نام آموزشLynda IT Service Desk: Management Fundamentals
📁 دسته بندیکسب و کار
💾 حجم فایل1390 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1396/7/6
📊 تعداد دانلود8,894
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها