دانلود Thimbleweed Park v1.0.7 - بازی موبایل تیمبل‌وید پارک
OS support Android icon
(1398/2/12) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 1.0.7

بازی تیمبل‌وید پارک اندروید

Thimbleweed Park نام بازی ای سرگرم کننده  و بسیار زیبا در سبک بازی های ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی بازیسازی Terrible Toybox برای سیستم عامل اندروید ساخته و عرضه شده است. این بازی بر اساس سریال هایی چون Twin Peak و True Detective ساخته شده است و دارای داستانی جنایی می باشد. اگر از علاقمندان به سری بازی های جنایی و معمایی می باشید این بازی زیبا را از دست ندهید. در این بازی شما کنترل فردی را برعهده می گیرید که با یک نفر دیگر قرار دارد و پس از آن شاهد هستیم که این فرد توسط شخصی مرموز و ناشناس به قتل می رسد! داستان اصلی از این قسمت شروع خواهد شد و پس از آن شما باید کنترل دو کاراگاه به اسم‌های رِی و رِیِس را برعهده بگیرید و به راز این قتل پی ببرید! این تازه آغاز کار است و خیلی زود متوجه خواهید شد که در شهر تیمبل‌وید پارک، ماجراهای به مراتب پیچیده تری هم انتظارتان را می‌کشند، ماجراهایی با حضور شخصیت های چون رنسوم که یک دلقک نفرین شده است و نمی‌تواند آرایش صورتش را پاک کند و دلورس که یک بازیساز است و همه او را به همین دلیل سرزنش می کنند.

پس از مدتی حتی متوجه می شوید که ری و ریس، دلایل دیگری نیزی برای حضور در این شهر دارند، از طرفی اتفاقات مرموز دیگری نیز در این شهر رخ می دهند و برای مثال با اینکه داستان بازی در دهه ۸۰ میلادی جریان دارد، ولی شاهد شهری هستیم که بسیاری از کار‌ها در آن توسط ماشین ها انجام می شوند! اینطور حضورتان بگوییم که با یک بازی بزرگ، گسترده و پیچیده روبرو هستید که برای روزها به گوشی میخکوب تان می کند. بازی دارای داستانی زیبا به همراه گرافیکی سه بعدی  و جذاب و صداگذاری بینظیری می باشد که شما را شگفت زده خواهد کرد.

تغییرات نسخه ی v1.0.7:
- بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی

کلمات کلیدی: Thimbleweed Park, Thimbleweed Park android, Thimbleweed Park for android, Thimbleweed Park download, دان, Terrible Toybox full App / Game collection, فثققهذمث فخغذخط, فثققهذمث فخغذخط, Download Thimbleweed Park Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Adventure, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, فاهپذمثصثثی حشقن, فاهئذمثصثثی حشقن, دانلود Thimbleweed Park بازی موبایل تیمبل‌وید پارک, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود تیمبل‌وید پارک موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, adventure, Android, Android 2.1, Android game, Android Market, galaxy s8, google pixel, Google Play, HTC, Huawei, Mobile, Motorola, Samsung, smartphone, Sony, Thimbleweed Park, موبایل, مود بازی, ماجرایی, ماجراجوئی, هواوی, هک بازی, گوگل, گوگل پلی, Xiaomi, اچ تی سی, اندروید, بازی اچ دی, بازی اندروید, بازی دیتادار, دانلود بازی اندروید, سونی, سامسونگ, شیائومی, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, ماجراجویی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, jdlfg‌,dn \hv:, jdlfg‌,dn mhv:,دانلود Thimbleweed Park v1.0.7 - بازی موبایل تیمبل‌وید پارک,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/75902/

2019-05-02
10:18:45

دانلود Thimbleweed Park v1.0.7 - بازی موبایل تیمبل‌وید پارک

📱 نامThimbleweed Park
📁 دسته بندیماجراجویی
📅 تاریخ به روزرسانی1398/2/12
📊 تعداد دانلود4,758
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها