دانلود Blast Squad v0.32 - بازی موبایل گروه انفجاری
OS support Android icon
(1397/2/11) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 0.32

Blast Squad نام بازی جدید، جالب و محبوب در سبک بازیهای اکشن از استودیوی بازیسازی Chiseled Games Limited می باشد که برای اندروید منتشر شده است. در این بازی سرگرم کننده و زیبا شما با کاربران آنلاین از سراسر جهان به رقابت می پردازید، رقابت های فوق العاده مهیج و کم نظیر آن هم در نبردهای 3v3. در بازی شما با طیف گسترده ای از قهرمانان با قدرت های مختلف و منحصر به فرد روبرو می باشید که میتوانید به دلخواه خود آنها را انتهاب کرده و به رقابت بپردازید. خود را آماده ی نبردی سخت و مهیج کنید. بازی شامل سه حالت مختلف Blast & Grab، Team Deathmatch و Sole Survivor می باشد که امکان انتخاب از میان آنها و مشغول شدن برای شما فراهم گردیده است.

در هر کدام از این حالت ها ماموریت هایی خاص و جذاب انتظار شما را می کشند! همانند دیگر بازیهای اکشن - استراتژیک دوربین از بالا کارکتر را برای شما نمایش می دهد و با جوی استیک تعبیه شده در دو طرف صفحه نمایش می توانید حرکت کنید و با تیراندازی به سمت کاربران سراسر جهان برای ساعت ها به گوشی میخکوب شوید. بازی توانسته امتیار خوب و بالای 4.6 از 5 را کسب کند. بازی دارای گرافیکی فانتزی و شاد می باشد که شما را با گیم پلی اعتیادآور و زیبای خود سرگرم میکند.

توجه: بازی آنلاین می باشد و برای اجرا نیاز به اینترنت دارد.

کلمات کلیدی: Blast Squad, Blast Squad android, Blast Squad download, دانلود Blast Squad, بازی Blast Squad, بازی اندروی, Chiseled Games Limited full App / Game collection, زاهسثمثی لشپثس مهپهفثی, زاهسثمثی لشئثس مهئهفثی, Download Blast Squad Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Action, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, ذمشسف سضعشی, ذمشسف سضعشی, دانلود Blast Squad بازی موبایل گروه انفجاری, دانلود Blast Squad v0.32 - بازی موبایل گروه انفجاری,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/79204/

2018-05-01
11:26:56

دانلود Blast Squad v0.32 - بازی موبایل گروه انفجاری

📱 نامBlast Squad
📁 دسته بندیاکشن
📅 تاریخ به روزرسانی1397/2/11
📊 تعداد دانلود5,080
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها