زمانی که هنر هشتم پدیدار شد، رویدادهای ورزشی جزء اولین گروه هایی بودند که شبیه سازی شدند. به عبارت دیگر هنگامی که بازی های رایانه ای ظهور کردند، سازندگان با ساختن شبیه سازهای ورزشی برای خود شهرت هایی زیادی رقم زدند. THQ که یکی از این شرکت ها بود موفق به خرید لایسنس رسمی از سوی کمپانی WWE شد و تصمیم به انتشار این بازی گرفت. از سوی دیگر استودیو Yuke's مسئولیت ساخت این سری را بر عهده داشت. شاید فرنچایز WWE را می توان پر فراز و نشیب ترین شبیه ساز دانست زیرا هرسال نسخه ای از این سری عرضه می گردد که گاهاً نمره های خوب و در پاره ای از لحظات نمرات ضعیفی را می گیرند. WWE 13 را می توان آخرین برگ برنده THQ که دانست که نسبت به نسخه های گذشته ای که در این نسل عرضه شدند، یک سطح بالاتر است. ولی گویا مشکلات این کمپانی تمامی نداشت و در آخر هم ورشکسته شد و فقط نام و یاد این شرکت باقی ماند. بعد از این اتفاق تلخ، Take-Two پروانه ساخت این بازی را خریداری کرد و نشر آن را به ۲K Sport سپرد.
دانلود WWE 2K14 XBOX 360, PS3 - بازی کشتی 2014 برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3
- بازدید: 65,622