دانلود Flappy Bird - بازی موبایل اردک بامزه
OS support iOS icon Android icon
(1393/7/24) تغییرات:

به روز رسانی نسخه آی او اس به ورژن 2.0

بازی اردک بامزه آیفون, اندروید

در این بازی سرگرم کننده شما در نقش یک اردک با مزه هستید و هدایت این اردک بامزه را بر عهده می گیرید. در این بازی شما باید با کمک به اردک از موانع و لوله های موجود در مسیر بگذرید. در هر مرحله امتیاز بالایی کسیب کنید و یکی از جوایز برنز، نقره، طلا و پلاتینیوم را کسب کنید. این بازی سرگرم کننده و جالب را از دست ندهید.

گیم‌پلی بازی بسیار ساده طراحی شده و تنها کاری که انجام می‌دهید لمس صفحه برای بال‌زدن پرنده کوچک بازیست. با هر بار لمس صفحه پرنده کمی اوج گرفته و سپس با سرعت زیادی رو به پایین سقوط می‌کند. هدف شما عبور پرنده از میان لوله‌های سبز رنگ و کسب امتیاز است.

در نگاه اول بازی بسیار آسان به نظر می‌رسد اما به زودی متوجه می‌شوید که اصلاً این طور نیست! پرنده بازی درست مانند آجری که به آن بال وصل کرده باشید با لمس کمی اوج گرفته و طوری سقوط می‌کند که به نظر می‌رسد کنترل یک هواپیمای جنگی F-22 با یک بال آسان‌تر باشد! شاید اگر صبر و اعصاب زیادی نداشته باشید تنها چند دقیق پس از نصب بازی آن را پاک کنید و شاید هم با چند بار برخورد به لوله‌ها گوشی خود را به دیوار بکوبید! اما اگر کمی بیشتر تلاش کنید و چند تا از لوله‌ها را رد کنید ممکن است دیگر نتوانید از آن دل بکنید و شبانه‌روز را صرف بازی Flappy Bird کنید.

گرافیک بازی به سبک بازی‌های قدیمی ۸-bit طراحی شده و لوله‌های بازی احتمالاً شما را به یاد بازی سوپرماریو انداخته است. گرافیک ساده بازی به خوبی با گیم‌پلی ساده آن هماهنگ است و صداگذاری نیز آن‌قدر ساده است که در طول بازی تنها سه صدای مختلف می‌شنوید: صدای بال‌زدن، عبور از هر لوله و برخورد پرنده.

Flappy Bird یک بازی کم‌حجم، ساده و اعتیادآور است که البته اصلاً آسان نیست. با توجه به حجم کم آن توصیه می‌کنیم یک‌بار هم که شده آن را امتحان کنید و تلاش خود را برای کنترل اعصابتان انجام دهید! شاید راز جذابیت بازی در آن باشد که در نگاه اول به نظر بازی بسیار آسانی باشد و هربار پس از شکست به خودتان می‌گویید این بازی آسان است و این‌بار حتماً می‌توانم رکورد خودم را ارتقا دهم! شاید باورتان نشود اما این بازی در ظاهر ساده در برخی نقاط دنیا حتی کشته و زخمی هم بر جای گذاشته است!

کلمات کلیدی: Flappy Bird v1.3, free download Arcade & Action games for android, free download Flappy Bird v1.3 apk, Download Flappy Bird Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Instant Fun, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, بمشححغ ذهقی, بمشححغ ذهقی, دانلود Flappy Bird بازی موبایل اردک بامزه, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود اردک بامزه موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, Android, Android 2.1, Android Market, Apple, Google Play, HTC, iOS, iOS 4.3, iPad, iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S, iPhone 5, iPod touch (3rd generation), iPod touch (4th generation), iPod touch (5th generation), Mobile, Motorola, Samsung, Sony, موبايل, گوگل پلی, اچ تی سی, اندرويد, سونی, سامسونگ, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, سرگرمی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, hvn: fhlci, hvn: fhlci,دانلود Flappy Bird - بازی موبایل اردک بامزه,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/50482/

2014-10-16
12:03:04

دانلود Flappy Bird - بازی موبایل اردک بامزه

📱 نامFlappy Bird
📁 دسته بندیسرگرمی
📅 تاریخ به روزرسانی1393/7/24
📊 تعداد دانلود17,388
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها