دانلود آموزش دوره های تجربهٔ کاربری (یو ایکس)
تجربهٔ کاربری (User Experience) به اختصار UX شامل رفتارها، نگرشها و احساسات یک کاربر دربارهٔ استفاده از یک محصول، سامانه یا سرویس خاص است. تجربهٔ کاربری جنبههای کاربردی، تجربه شده، اثرگذار به صورت عاطفی، معنادار و ارزشمند تعامل انسان و رایانه و مالکیت محصول را در بر میگیرد. علاوه بر این، برداشت یک فرد از جنبههای مختلف یک سامانه مانند سودمندی، کاربری آسان و کارایی نیز در گسترهٔ تجربهٔ کاربری قرار میگیرد. به عبارت دیگر، تجربهٔ کاربری همان خاطرهای است که با استفاده از یک محصول، سامانه یا سرویس در ذهن کاربر نقش میبندد.
از آن جایی که تجربهٔ کاربری دربارهٔ ادراکهای فردی و تفکراتی در رابطه با سامانه است، میتواند ماهیتاً تا حدی به عنوان یک امر ذهنی، نظری و درونی (سوبژکتیو) در نظر گرفته شود. همچنین تجربهٔ کاربری یک مفهوم پویا است که به طور مداوم در طول زمان با توجه به تغییرات در شرایط استفاده و نیز گسترش یافتن زمینههای کاربرد آن، تغییر میکند.
در دوره آموزشی Pluralsight UX Tutorial Series با فرآیند مهندسی یو ایکس و ویژگی های آن آشنا می شوید.
سرفصل های دوره آموزشی Pluralsight UX Engineering Process:- معرفی
- ساخت محصولات
- UX ناب
- فناوری پشته ناب
- ضد الگوها
سرفصل های دوره آموزشی Pluralsight User Experience: The Big Picture:01. بررسی اجمالی دوره
02. معرفی دوره
03. مفاهیم و اصطلاحات اصلی UX
04. نقش در تجربه کاربر
05. روند UX - یک بررسی اجمالی و مطالعات موردی
06. فرآیند UX - تحقیقات شرکت و صنعت
07. فرآیند UX - تحقیقات کاربر
08. فرایند UX - معماری اطلاعات
09. فرآیند UX-
شبکه سازی و طراحی بصری
10. فرآیند UX - تست قابلیت استفاده
11. خلاصه دوره و مراحل بعدی
سرفصل های دوره آموزشی Pluralsight Conducting UX Research:01. بررسی اجمالی دوره
02. مقدمه- چرا شما تحقیق UX می کنید-
03. چه موقع باید تحقیق UX انجام شود
04. تکنیک های تحقیق UX
05. تحویل تحقیقات UX
سرفصل های دوره آموزشی Pluralsight UX Research Analysis:01. بررسی اجمالی دوره
02. تجزیه و تحلیل تجربه کاربر
03. روشهای تحقیق کاربر
04. مدلهای کاربر و نقشه ها
05. روشهای ارزیابی کاربر
06. بررسی دوره
سرفصل های دوره آموزشی Pluralsight UX Strategy Fundamentals:01. بررسی اجمالی دوره
02. استفاده از استراتژی UX
03. تنظیم مبانی استراتژی UX
04. تبدیل استراتژی UX به یک ورزش تیمی
05. کارگاه خود در راهبرد Solid UX
06. فراتر رفتن از حداقل محصول زنده
07. ارائه استراتژی UX
سرفصل های دوره آموزشی Pluralsight UX User Testing:01. بررسی اجمالی دوره
02. تهیه برنامه ای برای تست قابلیت استفاده شما
03. تعدیل شده در مقابل تست کاربر تعدیل نشده
04. تست درخت
05. تست A-B
06. گروه های تمرکز
07. تست بتا
08. تعدیل تست کاربر
09. تجزیه و تحلیل داده های تست کاربر
کلمات کلیدی: UX, آموزش UX, آموزش تصویری UX, آموزش ویدیویی UX, آموزش کامل UX, آموزش کاربردی UX, فیلم آموزشی UX, فیلم آموز,
Pluralsight full tutorial collection,
حمعقشمسهلاف, حمعقشمسهلاف, Download Pluralsight UX Tutorial Series,
Tutorial,
E-Learning,
Training Course,
Education,
برنامه نویسی و طراحی وب,
Instruction,
CBT,
Teacher,
Direct Download Link,
DDL,
New,
Update,
Online,
Buy,
Usnet,
Torrent,
P30Download,
Danlod,
Danload,
Donload,
nhkg,n hl,ca,
حمعقشمسهلاف عط فعفخقهشم سثقهثس, حمعقشمسهلاف عط فعفخقهشم سثقهثس, Bill Scott leverages his experience as Director of UI Engineering at Netflix and now Sr. ,
دانلود آموزش های شرکت پلورالسایت,
\g,vhgshdj, mg,vhgshdj, دانلود آموزش آموزش دوره های تجربهٔ کاربری (یو ایکس),
اموزش آنلاین,
مجازی,
فیلم آموزشی,
مبتنی بر کامپیوتر,
یادگیری,
ویدئو,
دوره آموزشی,
Development, download, Learning, Pluralsight, UX, وب, یو ایکس, پلورالسایت, Web, آموزش, برنامه نویسی, توسعه, دانلود, طراحی سایت,
راهنمای تصویری,
استاد,
مدرس,
معلم,
تدریس خصوصی,
Development & Web,
رایگان,
خرید,
پی سی,
پی 30,
با لینک مستقیم,
اپدیت,
در دوره آموزشی Pluralsight UX Tutorial Series با فرآیند مهندسی یو ایکس و ویژگی های آن آشنا می شوید.,
ترافیک نیم بها,
ای لرنینگ,
فایل آموزش,
از راه دور,
مجانی,
داونلود,
دانلد,
تورنت,
یوزنت,
تحميل,
ڈاؤن لوڈ,
دریافت,
فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل,
hl,ca n,vi ihd j[vfiٔ :hvfvd (d, hd:s), hl,ca n,vi ihd j[vfiٔ :hvfvd (d, hd:s),دانلود Pluralsight UX Tutorial Series - آموزش دوره های تجربهٔ کاربری (یو ایکس),
2020-12-13
18:13:14
دانلود Pluralsight UX Tutorial Series - آموزش دوره های تجربهٔ کاربری (یو ایکس)
🎓 نام آموزش | Pluralsight UX Tutorial Series |
📁 دسته بندی | برنامه نویسی و طراحی وب |
💾 حجم فایل | 2614 مگابایت |
📅 تاریخ به روزرسانی | 1399/9/23 |
📊 تعداد دانلود | 11,874 |
❤️ هزینه دانلود | رایگان و نیم بها |
Pluralsight UX Tutorial Series
Download
Pluralsight UX Engineering Process
Bill Scott leverages his experience as Director of UI Engineering at Netflix and now Sr. Director at PayPal to teach us concepts behind delivering great experiences in the interfaces we build. He applies lean startup principles to UI engineering in order to teach how to develop an effective process, team and lean tech stack to achieve rapid experimentation and learning in the products we build.
Table of Contents:
- Introduction
- Building Products
- Lean UX
- Lean Tech Stack
- Anti-Patterns
Pluralsight User Experience: The Big Picture
In recent years, there's been a shift in how and why software is being developed, moving away from "it works" and moving towards "it works and it's enjoyable to use." The user is now at the center of the software being built, and user experience, or UX, is everything. But what exactly does that mean? How do you design, build, test and quantify an experience for your users? In this course, User Experience: The Big Picture, you'll learn the core concepts of UX and how it fits within the context of software development. Along the way, you'll explore basic terminology, processes, and tools used to develop software in a user-centric way. When you're finished with the course, you'll have a foundational understanding of what UX is and how to incorporate user-first practices into your projects.
Table of Contents:
01. Course Overview
02. Course Introduction
03. UX Core Concepts and Terminology
04. Roles in User Experience
05. The UX Process- An Overview and Case Studies
06. The UX Process- Company and Industry Research
07. The UX Process- User Research
08. The UX Process- Information Architecture
09. The UX Process- Wireframing and Visual Design
10. The UX Process- Usability Testing
11. Course Summary and Next Steps
Pluralsight Conducting UX Research
We all want to create “intuitive” and “delightful” experiences. These are easy words to say, but actually shipping a product that is intuitive and delightful is very difficult to accomplish.
I will teach you what we mean by intuitive, delightful experiences, and the importance of doing UX Research.
In this course you will learn when to do UX Research and how UX Research fits into the product development timeline. We’ll also cover UX Research techniques, and when is the best time to do each technique.
Along the way, together we will conduct research on a hypothetical app using easy, common-sense techniques that anyone can do.
Table of Contents:
01. Course Overview
02. Intro- Why Do You Do UX Research-
03. When to Do UX Research
04. UX Research Techniques
05. UX Research Deliverables
Pluralsight UX Research Analysis
Understanding user behaviors, attitudes, and motivations is key to designing seamless experiences across multiple touchpoints for customers.
In this course, UX Research Analysis, you’ll learn how to conduct user research and data analysis to improve user experience on websites and mobile apps.
First, you will learn how to complete a web metrics analysis using analytics software. Next, you'll explore the difference between quantitative and qualitative UX research methods and how each is used to conduct competitor research for a SWOT analysis. Next, you'll learn how to visualize customer mental models using card sorts, personas, and customer journey maps. Finally, you’ll discover how to test and evaluate the usability of products and services based on interface design principles and usability standards.
When you’re finished with this course, you’ll have a foundational knowledge of UX research methods and data analysis techniques to improve user experience.
Software required: None required, but applications discussed and recommended in course include Google Analytics, Google Optimize or Optimizely, and Hotjar.
Table of Contents:
01. Course Overview
02. User Experience Analytics
03. User Research Methods
04. User Models and Maps
05. User Evaluation Methods
06. Course Review
Pluralsight UX Strategy Fundamentals
Think for a moment what makes the top five apps on your phone so unique. Is it the incredible back-end system that supports them? Is it the fact that the system is operating at 99.999% reliability and they got the load balancing right? Alternatively, is it how it makes you feel and the meaning that it brings within the context of your day-to-day? In this course, UX Strategy Fundamentals, you'll learn how the user experience design can shape the customers' experience. First, you'll discover the building blocks of a UX strategy definition. Next, you'll explore the skill sets necessary to develop a UX strategy. Finally, workshops will expose you to different methods to develop a Minimum Awesome Product (MAP). By the end of this course, you'll know the best way to deliver a UX strategy for a successful project. Software required: None.
Table of Contents:
01. Course Overview
02. Harnessing UX Strategy
03. Setting up the Foundations for a UX Strategy
04. Turning UX Strategy into a Team Sport
05. Workshopping Your Way into a Solid UX Strategy
06. Going beyond a Minimum Viable Product
07. Delivering the UX Strategy
Pluralsight UX User Testing
When making design decisions, the most efficient way to work is building in cycles of user testing. Don’t spend engineering resources to test out new designs, start with user testing and streamline your application’s UX before writing a single line of code. In this course, UX User Testing, you will learn foundational knowledge of conducting user testing sessions. First, you will learn how to develop a plan for your user test. Next, you will discover the difference between moderated and unmoderated user testing. Finally, you will explore how to run a focus group. When you’re finished with this course, you will have the skills and knowledge of UX User Testing needed to analyze the data to make informed business and design decisions.
Table of Contents:
01. Course Overview
02. Developing a Plan for Your Usability Test
03. Moderated vs. Unmoderated User Testing
04. Tree Testing
05. A-B Testing
06. Focus Groups
07. Beta Testing
08. Moderating User Testing
09. Analyzing User Testing Data
More info ( ↓ open / close ↑ )