دانلود ManageEngine ServiceDesk Plus v10.5 Build 10509 Enterprise نرم افزار مدیریت و پشتیبانی سرویس های IT
- بازدید: 19,471
دانلود نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise
ManageEngine ServiceDesk به تیم های IT کمک می کند تا بسیار راحت تر از گذشته مشکل کاربران خود را مدیریت نموده و مسائل پیش آمده را پشتیبانی کنند.بطور کلی پشتیبانی فنی خدمات IT یک کار چالش برانگیز است که به دانش گسترده ای درباره مفاهیم تکنیکی خاص دارد تا بتوان فرآیند مربوط به مشکلات بوجود آمده را به درستی بررسی نمود. خوشبختانه نرم افزارهایی مانندManageEngine ServiceDesk با ثبت دقیق وقایع به تکنسین های آی تی در قسمت پشتیبانی فنی کمک می کنند تا راحت تر با مشکلات بوجود آمده دست و پنجه نرم کنند. این نرم افزار ابزارهایی را برای مدیریت پروژه، مدیریت منابع و دارایی ها، مدیریت تغییرات، ایجاد کاتالوگ خدمات، مدیرت درخواست ها، بررسی مشکلات سرویس های IT و ...در رابط کاربری خود ارائه می دهد. سیستم مبتنی بر وبی که ServiceDesk Plus ارائه می دهد می تواند بعنوان ابزاری کارآمد و قدرتمند در زمینه مدیریت تیکت ها (Ticket Managment) و مدیریت درخواست های کاربران مورد استفاده قرار گیرید. افزایش بهره وری نیرو های فروش و پشتیبانی، ارائه قراردادهای SLA، مدیریت تیکت های ارسالی و پیگیری روند آن ها، نمایش کاتالوگ های مربوط به خدمات قابل ارائه به مشتریان، گروه بندی و آنالیز مشکلات و مدیریت سفارشات تنها تعدادی از امکاناتی است که این نرم افزار فراهم می کند.
قابلیت های کلیدی نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus:
- مدیریت چرخه کاری مربوط به بررسی و پاسخ IT Tickets
- خودکارسازی فرآیند پیگیری تیکت ها
- مدیریت کامل مشکلات و مسائل رخ داده با امکان دسته بندی و آنالیز مساءل
- مدیریت تغییرات و آنالیز تاثیرات هر تغییر
- ایجاد و راه انداری service desk برای هر دپارتمان
- مبتنی بر استانداردهای ITIL
- تسهیل فرآیند پیگیری تیکت های ارسالی مشتری و اطلاع رسانی
- اطلاع رسانی مشتری از طریق ایمیل یا SMS
- جمع آوری بازخودهای مشتریان
- مدیریت سرمایه و دارایی ها
- مدیریت لایسنس نرم افزارها
- مدیریت سفارشات خرید
- سازگاری کامل با Office 365
- و ...
💿 نام نرم افزار | ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise |
📌 شماره نسخه | v10.5 Build 10509 |
📁 دسته بندی | مدیریت مشتری |
💾 حجم فایل | 170 مگابایت |
📅 تاریخ به روزرسانی | 1398/5/12 |
📊 تعداد دانلود | 19,457 |
❤️ هزینه دانلود | رایگان و نیم بها |
💡 آموزش نصب و فعال سازی | ✔️ |
سوالات متداول
نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise چیست؟
پشتیبانی فنی مشتریان و آسان نمودن کار تکنسین ها در قسمت پشتیبانی فنی
آخرین ورژن نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise را از کجا دانلود کنم؟
برای دانلود نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.
آموزش نصب نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise چگونه است؟
راهنمای نصب نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise در این صفحه درج شده است.
کلمات کلیدی ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise: ManageEngine, Zoho Corp, Help desk management, Manage asset, Incident management, Help desk, Ticket Managment, CRM, نرم افزار, میز کمک, پشتیبانی, مدیریت ارتباط با مشتری, پشتیبانی فروش, مدیریت مشکلات, مدیریت تغییرات, مدیریت تیکت, پشتیبانی فنی, ,
ManageEngine full software collection,
پشدشلثثدلهدث, ئشدشلثثدلهدث,دانلود ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise نرم افزار مدیریت و پشتیبانی سرویس های IT,
How to crack ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise,
طریقه/روش/راهنمای کرک,
Torrent/Usnet/Buy,
Setup,
Install,
دانلود رایگان نرم افزار,
P30Download,
Danlod/Danload/Donload,
nhkg,n kvl htchv,
Download ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise Software,
for windows,
Trial,
last Version/Edition,
New Version,
Update,
Free Full Licensed,
Repacked,
Direct Download Link (DDL),
Crack,
Get ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise,
Keygen,
Patch,
Serial,
Portable,
برنامه ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise 10.5 Build 10509,
Support end users, empower technicians,
پشدشلثثدلهدث سثقرهزثیثسن حمعس ثدفثقحقهسث, ئشدشلثثدلهدث سثقرهزثیثسن حمعس ثدفثقحقهسث,خرید ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise,
به روز ترین ورژن,
آخرین ورژن,
آخرین نسخه,
جدیدترین ورژن,
جدیدترین نسخه,
10.5 Build 10509,
داونلود/دانلد/تورنت
پشتیبانی فنی مشتریان و آسان نمودن کار تکنسین ها در قسمت پشتیبانی فنی,
تحميل,
دریافت,
دانلود منیج انجین سرویس دسک پلاس v10.5 Build 10509 اینترپرایز - نرم افزار مدیریت و پشتیبانی سرویس های IT,
پی سی,
پی 30,
سافت ور,
تریال,
سوفت ور,
مجانی,
2019-08-03
13:09:01
ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise 10.5 Build 10509 Download
ServiceDesk Plus is a game changer in turning IT teams from daily fire-fighting to delivering awesome customer service. It provides great visibility and central control in dealing with IT issues to ensure that businesses suffer no downtime. For 10 years and running, it has been delivering smiles to millions of IT folks, end users, and stakeholders alike.
Working as a help desk technician is a challenging job that involves vast knowledge regarding certain technical concepts and requires you to log every incident.
Fortunately, nowadays third-party software simplifies incident logging by a great deal and allows you to focus on more important aspects of your job. One of the applications that can help you in the situation above is ManageEngine ServiceDesk Plus.
سیستم مورد نیاز ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise
OS: Windows Server OS (2012-2016)
Linux
RHEL 8 or above
Ubuntu 14.0 or above
Supported Browsers
- Internet Explorer: IE 11, IE Edge
- Firefox
- Google Chrome
MSSQL
If your ServiceDesk Plus MSP runs on an MSSQL setup, then make sure to host the database server in a separate machine under the same network as the application server. The DB server machine configuration solely depends on no of databases configured and usage. Please consult with your DBA or Microsoft MSSQL support for system requirements. Supported MSSQL Versions: 2008, 2010, 2012, 2014, 2016, and 2017.
PostgreSQL
Since PostgreSQL 9.2 requires users to modify kernel resources to allot required resources for Postgres server,
i. Add the the below mentioned entry in /etc/sysctl.conf
kernel.shmmax=536870912
kernel.shmall=131072
ii. Execute sudo sysctl -p /etc/sysctl.conf to reload the configured change.
Note: This is only applicable for Linux OS installations that use bundled Postgres.
*Inbound Requests Per Day: 10x - Less than 100
- Hard Disk Type: 500GB SDD
- RAM: 16GB
- Processor: 1.7GHz to 2.4GHz 10MB to 12MB Cache
4 cores to 8 cores or Any entry-level server grade processor
E.g Intel Xeon Scalable - Bronze/Silver
Intel Xeon E Family
*Inbound Requests Per Day: 100x - Upto 1000
- Hard Disk Type: 2TB - SDD
- RAM: 16GB/32GB
- Processor:2.4GHz to 3.0GHz 12MB to 20MB Cache
6 cores to 8 cores or equivalent technology
E.g Intel Xeon E Family
*Inbound Requests Per Day: 1000x- More than 1000
- Hard Disk Type: 2TB#/3TB* - SDD
- RAM: 16GB/32GB
- Processor:3.0GHz to 4.5GHz 12MB to 30 MB Cache
10 cores to 20 cores or equivalent technology
E.g Intel Xeon Scalable Gold/Platinum
مشخصات جدیدترین/آخرین نسخه/ورژن برنامه ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise 10.5 Build 10509
نام انگلیسی: ManageEngine ServiceDesk Plus Enterprise
شماره نسخه: v10.5 Build 10509
حجم فایل: 170 مگابایت
تاریخ انتشار: 13:08 - 1398/5/12 | 2019.08.03
امتیاز: 3.5/5