دانلود Sri Sri Yoga - فیلم آموزش یوگا

دانلود آموزش یوگا

واژه یوگا در زبان سانسکریت به معنی یکپارچه سازی و یگانگی نام برده شده است و نام ورزشی جسمی و روانی (فکری) است که در شبه قارهٔ هند و توسط هندوها بوجود آمده‌است. یوگا از طرفی به معنای «کنترل کردن» آمده‌است و در آن صورت یوگا را می‌توان علم کنترل امواج فکر و علم مهار قوای ذهن به منظور تسلطی همه جانبه بر توان بالقوة خود دانست. در این صورت به «روش» این دانش که همانا کنترل قوای تن و فکر است تأکید می‌شود. با توجه به چنین درکی، یوگا، در کتاب شاندیلیوپانیشاد (Shandilyopanishad)، این گونه تعریف شده‌است: «یوگا عبارت از کنترل امواج ذهنی است» از طرف دیگر می‌توان یوگا را به معنای نظاره کردن و دیدن، در نظر گرفت که در نتیجه یوگا علم نظارة خود و خودشناسی است.

فیلم های آموزشی Sri Sri Yoga توسط یکی از بهترین استادان این رشته تهیه شده است که متولد هند (مهد یوگا) بوده و همواره به عنوان یکی از رهبران معنوی در امور روحانی و بشر دوستانه شناخته می شود. این مجموعه آموزشی حاوی دو عدد دی وی دی با عناوین Sri Sri Yoga و Saral Yoga می باشد و به آموزش تمریناتی از یوگا می پردازد که بصورت انفرادی و گروهی قابل انجام هستند.

کلمات کلیدی: آموزش تصویری یوگا, فیلم آموزشی یوگا, آموزش ویدیویی یوگا, دانلود فیلم Sri Sri Yoga, دانلود فیلم Saral Yoga, سری سری یوگا, آموزش یوگا سری لانکا, آموزش یوگا Saral, , Download Sri Sri Yoga Movie, Film, Serial, Carton, Animation, Last Episod, Last Season, Direct Download Link, DDL, Update, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n tdgl, سقه سقه غخلش, سقه سقه غخلش, دانلود Sri Sri Yoga فیلم آموزش یوگا, آخرین قسمت, نسخه جدید, دانلود فیلم آموزش یوگا, فیلم, مستند, مجموعه تلویزیونی, سریال, کارتون, انیمیشن, دانلود رایگان, خرید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, مووی, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, hl,ca d,"h, hl,ca d,'h,educational, ورزشی, یوگا, آموزش یوگا, آموزشی, Educational, Health & Fitness, دانلود Sri Sri Yoga - فیلم آموزش یوگا,
2015-01-20
16:39:53

دانلود Sri Sri Yoga - فیلم آموزش یوگا

📺 نامSri Sri Yoga
📁 دسته بندیسلامتی و تناسب اندام
💾 حجم فایل3142 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1392/8/2
📊 تعداد دانلود28,635
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها