خرید مجموعه کامل آموزشی روتوش حرفه ای در فتوشاپ CS5-CS6-CC-CC2014 به زبان فارسی همراه با فایل ها و پ
پرفروش ترین ابزار روتوش در سایت گرافیک ریور
ابزاری بسیار قدرتمند ، برای روتوش بسیار سریع و آسان و البته حرفه ای می باشد. که توسط کمپانی گرافیک ریور ساخته شده و نسخه ی اصلی آن توسط تیم پرشین جی اف ایکس خریداری شده است. با استفاده از این پنل، که آموزش نصب و استفاده از آن به زبان فارسی در این مجموعه قرار دارد، شما قادر خواهید بود تصاویر خود را در سریع ترین زمان به صورت حرفه ای روتوش کنید.

آموزش ها و ابزار این مجموعه شامل:
1- روتوش حرفه ای پوست صورت
2- روتوش دندان ها
3- روتوش حرفه های لب
4- تغییر رنگ لب ها
5- تغییر رنگ چشم ها
6- ابزار حرفه ای روتوش و آرایش چشم ها
7- میکاپ و آرایش حرفه ای تصاویر در کمترین زمان
8- آموزش نصب و فعال سازی

از ویژگی های این پنل می توان به میکاپ و آرایش چهره، تغییر رنگ حرفه ای چشم و مو، روتوش حرفه ای بدون از بین رفتن بافت چهره، استفاده از بافت طبیعی صورت به منظور استفاده در قسمت های مختلف چهره یا بدن و ده های قابلیت دیگر اشاره کرد.

دقت در عین سرعت و عملکرد سریع
می توان برترین ویژگی این پنل فوق العاده را، سرعت آن شمرد. به گونه ای که شما می توانید تنها در دقیقه ای تصاویر خود را در زیبا ترین حالت روتوش و میکاپ کنید.

سادگی کار در عین قدرت:
سادگی و دسته بندی قسمت های مختلف این پنل باعث شده که شما بتوانید با آن به راحتی ارتباط برقرار کنید.


آموزش های فارسی به بیانی ساده:

به مهم ترین بخش این مجموعه می رسیم. 

8 قسمت آموزش فارسی، که به صورت اختصاصی توسط تیم پرشین جی اف ایکس تهیه شده و از آموزش نصب و بررسی خطاهای احتمالی تا روتوش های حرفه ای را شامل می شود.

 

 مشاهده پیش نمایش ویدئویی این آموزش:

کلمات کلیدی: photoshop, tutorial, video tutorial, persian tutorial, persiangfx, فتوشاپ, آموزش فتوشاپ, آموزش ویدئویی, آموز, Persiangfx.com full tutorial collection, حثقسهشدلبط.زخپ, حثقسهشدلبط.زخئ, دانلود آموزش های شرکت پرشین جی اف ایکس, \vadk [d ht hd:s, mvadk [d ht hd:s,خرید مجموعه کامل آموزشی روتوش حرفه ای در فتوشاپ CS5-CS6-CC-CC2014 به زبان فارسی همراه با فایل ها و پروژه های مورد نیاز - Magic Pro Retouch 2015,
2016-04-10
16:08:51

خرید مجموعه کامل آموزشی روتوش حرفه ای در فتوشاپ CS5-CS6-CC-CC2014 به زبان فارسی همراه با فایل ها و پروژه های مورد نیاز - Magic Pro Retouch 2015

📁 دسته بندیگرافیک و طراحی
💾 حجم فایل378 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1394/1/15
📊 تعداد دانلود18,671
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها