دانلود Facebook Essential Training 2012 - آموزش فیس‌بوک

دانلود آموزش فیس‌بوک

فیس‌بوک (facebook)‏ شرکت ایجاد کنندهٔ وب‌گاه فیس‌بوک است که در ۴ فوریه ۲۰۰۴ به وجود آمد. از شبکه‌های اجتماعی مجازی است که به واسطه آن می‌توان با دوستانی که دارای حساب کاربری در فیس‌بوک هستند عکس، فیلم یا پیغام به اشتراک گذاشت. فیس‌بوک هم اکنون به طور رایگان در اختیار مردم جهان قرار دارد و در واقع مجلسی از دوستان و آشنایان یک کاربر به‌شمار می‌آید. فیس‌بوک با ارائه امکان عضوگیری در تعداد بالا، به کاربران اجازه می‌دهد تا در هر لحظه دوستان جدیدی را به مجموعه دوستان خود اضافه کنند. کاربران در فیس‌بوک دارای یک صفحه شخصی هستند، می‌توانند گروه تاسیس کنند و یا در گروه‌های دیگر عضو شوند، برای خود آلبوم عکس انتخاب کنند و افرادی را به لیست دوستانشان اضافه کنند، برای یک هنرمند یا یک وب‌گاه و یا وبلاگ شخصی خود و شاید هم برای کالایی که تولید می‌کنند صفحه‌ای جداگانه طراحی کنند تا دیگران هم در آن صفحات عضو شوند و پیشنهادها و انتقادهای خود را ارائه دهند.
در دوره آموزشی Facebook شما با  تمام مفاهیم کلیدی و تکنیک های لازم  از جمله ایجاد یک حساب کاربری، دیدن و ارسال متن، عکس، فیلم، سرویس ها و ابزارهای مختلف و... در سایت فیس بوک آشنا می شوید.

عناوین آموزشی:
- شبکه اجتماعی چیست؟
- پیداکردن و افزودن دوستان
- سازماندهی لیت دوستان
- لایک نمودن صفحات
- خواندن خبرها
- نوشتن بر روی دیوار (wall) یک شخص
- به روز رسانی وضعیت شما
- ارسال فیلم ها و لینک ها
- ارسال و دریافت پیام خصوصی
- چت کردن و امکانات آن
- ایجاد یک صفحه کاری، گروهی یا سازمانی
- پیوستن به گروه
- حفظ حریم خصوصی
- غیرفعال کردن یک حساب کاربری
- و ...

کلمات کلیدی: آموزش تصویری ارسال متن در Facebook, آموزش ویدیویی ساخت اکانت Facebook, فیلم آموزشی تکنیک های Facebook, , Download Facebook Essential Training 2010, Tutorial, E-Learning, Training Course, Education, شبکه, Instruction, CBT, Teacher, Direct Download Link, DDL, New, Update, Online, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n hl,ca, بشزثذخخن ثسسثدفهشم فقشهدهدل 2010, بشزثذخخن ثسسثدفهشم فقشهدهدل 2010, دانلود آموزش های شرکت لیندا, gdknh, gdknh, دانلود آموزش آموزش فیس‌بوک, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, essential, Facebook, lynda, فیس‌بوک, لیندا, آموزش, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, Network, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca tds‌f,:, hl,ca tds‌f,:,دانلود Facebook Essential Training 2012 - آموزش فیس‌بوک,
2018-02-05
19:20:27

دانلود Facebook Essential Training 2012 - آموزش فیس‌بوک

🎓 نام آموزشFacebook Essential Training 2010
📁 دسته بندیشبکه
💾 حجم فایل243.2 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1392/5/31
📊 تعداد دانلود16,608
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها