دانلود Trainsignal Cisco CCNA Voice (640-461 ICOMM) Training - آموزش پیاده سازی و پیکربندی زیر ساخت

دانلود آموزش پیاده سازی و پیکربندی زیر ساخت Voice در شبکه به شماره آزمون 640-461 ICOMM

سیسکو بزرگترین شرکت تولید کننده تجهیزات حرفه ای شبکه می باشد. این شرکت محصولات مربوط به شبکه و ارتباطات را طراحی می‌ کند (از جمله انواع روترها وسویچ ها، فایروال ها تجهیزات وایرلس و...) و با سه نام تجاری مختلف سیسکو، لینکسیس و ساینتیفیک آتلانتا به فروش می‌رساند. سیسکو در ۱۵۰ کشور دنیا مرکزهای آموزشی به منظور تعلیم افراد برای طراحی و نگهداری شبکه‌های کامپیوتری تأسیس کرده‌است و  مدارکی را برای متخصصین در زمینه‌های مختلف شبکه ارائه می‌کند. مدارک شرکت CISCO راهیست به سوی موقعیت های برجسته شغلی و تأییدی است بر مهارتی با استانداردهای بسیار عالی که دریافت این مدرک به معنی پیوستن به جامعه متخصصان ماهر در شبکه است که در دنیای صنعت و تکنولوژی شناخته شده و معتبرند.
شرکت CISCO سه سطح از مدارک را جهت متخصصین IT در نظر گرفته (آشنائی (Associate)، متخصص (professional)، سطح مهارت عالی (Expert)) که دارای ابعاد متفاوتی برای بر آوردن نیاز و تقاضای افراد مختلف است.

سطوح مختلف و متنوعی در مدارک CISCO موجود است. اخذ مدرک از CISCO بسیار ارزشمند است و ارزش و اعتبار والائی برای متخصصین شبکه، مدیران آن ها و شرکت هایی که این متخصصان را استخدام نموده اند، دارند.
اولین سطح آموزشی برای تمامی شاخه های سیسکو Entry Level می باشد. دوره آموزشی این سطح با نام CCENT تعریف می شود که اولین قدم برای آغاز دوره های سیسکو مدرک CCENT جهت بدست آوردن جایگاه همکار و اخذ مدرک CCNA یا همان گواهینامه همکار شرکت سیسکو می باشد. مدارک سطح همکار شرکت سیسکو(Associate)، مرحله اول در شبکه های سیسکو می باشد که در این سطح یک مدرک موقتی برای آن دسته از افرادی که با تجارب شغلی کوچکتری در ارتباط می باشند به نام مدرک CCNET در نظر گرفته شده است.
مدرک CISCO Certified Network Associate) CCNA) در رابطه با مهارت فنی در نصب و تنظیمات و راه بری شبکه های LAN و WAN و نیز ارتباطات شبکه توسط سیستم شماره گیری تلفن برای شبکه های کوچک (100 نود و کمتر) از جمله IGRP, Serial, Frame Relay, IP RIP, VLANs, RIP, Ethernet, Access List می باشد که در واقع تضمین کننده دانش کار با شبکه های کوچک اداری در بازار کار است. دوره Cisco CCNA Voice توانایی شما را برای ساختن و استقرار یک سیستم تلفنی سیسکو برای محیط های SMB بالا می برد. برای مقدمه این دوره آموزشی لازم است شما با اصول و مفاهیم Cisco networking و Routing اشنا باشید.
در دوره آموزشی  TrainSignal Cisco CCNA Voice Training شما با مفاهیم مطرح شده در دوره CCNA Voice آشنا می شوید.

عناوین آموزشی:

- آشنایی با Cisco CCNA Voice
- مبانی Voice شامل Legacy Telephony
- اجزای تشکیل دهنده VoIP
- پیاده سازی فضای تست (CCNA Voice Lab)
- مباحث مطرح در زمینه Cisco Unified Communications Overview و IP End به صورت کامل و کاربردی
- مباحث Cisco Unified Communications Manager Express (CUCME) Dial Plan Fundamentals
-مباحث Cisco Unified Communications Manager (CUCM) Dial Plan Fundamentals
- مروری بر CUCME
- پیکربندی CUCME با استفاده از دستورات خط فرمان
- استفاده از رابط کاربری برای پیکربندی CUCME
- مروری بر CUCM
- پیکربندی کاربران ، دستگاه ها و Gateway ها
- پیکربندی برنامه های ویژه در CUCM
- نگهداری یا Maintenance سیستم و رفع مشکلات آن در CUCM
- Cisco Unity Connection
- آموزش Cisco Unified Presence
- استفاده از قابلیت های گزارش سازی
- کسب آمادگی برای آزمون CCNA Voice 640-461
- و ...

کلمات کلیدی: دانلود فیلم آموزشی TrainSignal Cisco CCNA Voice (640-461 ICOMM), آموزش جامع مدارک Cisco, آموزش تصویری , TrainSignal full tutorial collection, فقشهدسهلدشم, فقشهدسهلدشم, Download Trainsignal Cisco CCNA Voice (640-461 ICOMM) Training, Tutorial, E-Learning, Training Course, Education, شبکه, Instruction, CBT, Teacher, Direct Download Link, DDL, New, Update, Online, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n hl,ca, فقشهدسهلدشم زهسزخ ززدش رخهزث (640-461 هزخپپ) فقشهدهدل, فقشهدسهلدشم زهسزخ ززدش رخهزث (640-461 هزخئئ) فقشهدهدل, دانلود آموزش آموزش پیاده سازی و پیکربندی زیر ساخت Voice در شبکه به شماره آزمون 640-461 ICOMM, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, CCENT, CCNA, CCNA Voice, Cisco, Networking, TrainSignal, آموزش, سیسکو, شبکه, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, Network, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca \dhni shcd , \d:vfknd cdv shoj Voice nv af:i fi alhvi hcl,k 640-461 ICOMM, hl,ca mdhni shcd , md:vfknd cdv shoj Voice nv af:i fi alhvi hcl,k 640-461 ICOMM,دانلود Trainsignal Cisco CCNA Voice (640-461 ICOMM) Training - آموزش پیاده سازی و پیکربندی زیر ساخت Voice در شبکه به شماره آزمون 640-461 ICOMM,
2020-06-01
18:18:28

دانلود Trainsignal Cisco CCNA Voice (640-461 ICOMM) Training - آموزش پیاده سازی و پیکربندی زیر ساخت Voice در شبکه به شماره آزمون 640-461 ICOMM

🎓 نام آموزشTrainsignal Cisco CCNA Voice (640-461 ICOMM) Training
📁 دسته بندیشبکه
💾 حجم فایل904.56 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1392/7/9
📊 تعداد دانلود21,787
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها