دانلود Facebook for Your Business - آموزش کاربرد فیس بوک در تجارت

دانلود آموزش کاربرد فیس بوک در تجارت

فیس‌بوک (facebook)‏ یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی مجازی است که به واسطه آن می‌توان با دوستانی که دارای حساب کاربری در فیس‌بوک هستند تعامل داشت و اطلاعات و فایل به اشتراک گذاشت. در فیس بوک برای هر کاربر صفحه ای ایجاد می شود که به کاربر این امکان را می دهد تا اطلاعات متفاوتی را در این صفحه قرار دهد. کاربران و شرکت های متفاوت می توانند از صفحه فیس بوک برای راه اندازی و یا توسعه کسب و کار خود در دنیای اینترنت استفاده کنند. به عنوان مثال از آن به عنوان محلی برای تبلیغ محصولات و مارک های خود و یا ارتباط با مشتری های خود استفاده کنند.
در دوره آموزشی Facebook for Your Business شما با راه حل های استفاده از فیس بوک به عنوان ابزاری در کسب و کار خود آشنا می شوید.

عناوین آموزشی:
- طرح و برنامه برای صفحه کاری شما در فیس بوک
- تغییر دادن لوگو و عکس اصلی به شیوه ای موٍثر
- دعوت از دوستان (Inviting friends) برای like نمودن صفحه
- پست ها (مطالب ارسالی شما) و به روز رسانی موثر محتوا
- برنامه ریزی برای ارسال مطالب
- ایجاد نظر سنجی های تعاملی
- تجزیه و تحلیل عملکرد صفحه و مخاطبان خود با استفاده از دیدگاه ها
- تنظیم مجوز های دسترسی و نکات امنیتی
- و ...

کلمات کلیدی: آموزش تصویری ارسال متن در Facebook, آموزش ویدیویی استفاده از Facebook در بیزینس, فیلم آموزشی تکنیک های, Download Facebook for Your Business, Tutorial, E-Learning, Training Course, Education, شبکه, Instruction, CBT, Teacher, Direct Download Link, DDL, New, Update, Online, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n hl,ca, بشزثذخخن بخق غخعق ذعسهدثسس, بشزثذخخن بخق غخعق ذعسهدثسس, دانلود آموزش های شرکت لیندا, gdknh, gdknh, دانلود آموزش آموزش کاربرد فیس بوک در تجارت, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, Facebook, lynda, فیس‌بوک, لیندا, آموزش, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, Network, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca :hvfvn tds f,: nv j[hvj, hl,ca :hvfvn tds f,: nv j[hvj,دانلود Facebook for Your Business - آموزش کاربرد فیس بوک در تجارت,
2013-09-23
15:18:12

دانلود Facebook for Your Business - آموزش کاربرد فیس بوک در تجارت

🎓 نام آموزشFacebook for Your Business
📁 دسته بندیشبکه
💾 حجم فایل242.77 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1392/7/1
📊 تعداد دانلود24,081
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها