دانلود Hapkido by Philippe Pinerd-D - آموزش هاپکیدو

دانلود آموزش هاپکیدو

هاپکیدو (Hapkido) عصاره هنرهای رزمی مشرق زمین و در واقع نوع تکامل یافته این هنرهاست. این هنر رزمی که فنون آن بیشتر از حمله، برای دفاع کردن پیش بینی شده، ورزش بومی کره جنوبی است. هاپکیدو از سه واژه هاپ (هماهنگی) کی (انرژی) دو (روش) ترکیب یافته و بر روی هم به معنی روش هماهنگی نیروی درونی است. نوع اجرای فنون و معنی لغوی ورزش هاپکیدو، بیان کننده اتحاد نیروهاست و آن را ورزش دفای قوی می‌شناسند. به نوعی می توان گفت که هنر رزمی هاپکیدو شناخت آناتومی بدن انسان است و از نیروی حریف علیه خود او استفاده می شود زیرا هنگام دفاع در برابر ضربه‌ های چه با دست چه با پا یا سلاح، فردی که با این هنر رزمی آشنایی دارد، نیروی جنبشی حاصل از حرکت حریف رابرای ضربه زدن به خود او به کار می گیرد. در واقع تکنیک های هاپکیدو به گونه ای طراحی شده که هر حمله‌ای از طرف حریف را طی حرکات صلح جویانه به خودحمله کننده برمی گرداند و برخلاف بسیاری از هنرهای رزمی تا حدودی انحصاراً بر پایه ضربه زدن (مشت یالگد) بنا شده‌است.

هاپکیدو این امکان را به شخص می دهد تا حمله کننده را بدون زخمی کردن یا ضربه زدن، در شرایطی که گاهاً حتی منجر به جراحت و یا مرگ می‌شود، کنترل کند. البته در مواقع ضروری از ضربات تخریبی دست و پا استفاده می‌شود. هاپکیدو یعنی استفاده از نیروی حریف برعلیه خودش زیرا در هنگام دفاع در مقابل ضربات حریف چه با دست و پا و چه با سلاح، یک هاپکیدو کار به جای قرار گرفتن در مقابل مسیر حرکت نیروی مهاجم، با نیروی او هم مسیر می‌شود و بدین ترتیب نیروی جنبشی حاصل از حرکت حریف نیز به خدمت وی در می‌ آید.
در این فیلم آموزشی Philippe Pinerd-D تکنیک ها پایه و اصول اساسی ورزش هاپکیدو را به علاوه انواع ترفندهای حمله، دفاع و ... که پس از تمرین و کسب تجربه در مهد این ورزش (کره جنوبی) فرا گرفته است را به شما آموزش می دهد.

کلمات کلیدی: فیلم آموزشی Hapkido, دانلود ویدیو Hapkido, دانلود فیلم Hapkido by Philippe Pinerd, آموزش ورزش در خانه, آموزش هاپکیدو, فیلم آموزش هاپکیدو, آموزش تصویری تکنیک های هاپکیدو, فیلم آموزش هاپکیدو, آموزش هنرهای رزمی, آموزش دفاع شخصی, هنر هاپ کی دو, , Download Hapkido by Philippe Pinerd-D Movie, Film, Serial, Carton, Animation, Last Episod, Last Season, Direct Download Link, DDL, Update, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n tdgl, اشحنهیخ ذغ حاهمهححث حهدثقی-ی, اشحنهیخ ذغ حاهمهححث حهدثقی-ی, دانلود Hapkido by Philippe Pinerd D آموزش هاپکیدو, آخرین قسمت, نسخه جدید, دانلود فیلم آموزش هاپکیدو, فیلم, مستند, مجموعه تلویزیونی, سریال, کارتون, انیمیشن, دانلود رایگان, خرید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, مووی, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, hl,ca ih\:dn,, hl,ca ihm:dn,,Educational, ورزشی, آموزش هنرهای رزمی, آموزش هاپکیدو, آموزشی, Educational, Health & Fitness, دانلود Hapkido by Philippe Pinerd-D - آموزش هاپکیدو,
2015-01-20
15:49:45

دانلود Hapkido by Philippe Pinerd-D - آموزش هاپکیدو

📺 نامHapkido by Philippe Pinerd-D
📁 دسته بندیسلامتی و تناسب اندام
🌍 زبانEnglish
💾 حجم فایل3515 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1392/12/8
📊 تعداد دانلود33,547
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها