خرید آموزش قدم به قدم ساخت اینترو، تیزر های حرفه ای (موشن گرافیک) در افترافکت به زبان فارسی - به همر

دانلود آموزش ساخت تیزر های حرفه ای موشن گرافیک

در این آموزش حرفه ای که برای اولین بار در میان تمامی وب سایت های فعال در زمینه ی گرافیک تهیه شده، شما با ساخت تیزر های تبلیغاتی و اینترو های حرفه ای (موشن گرافیک) با توجه به آخرین تکنیک های روز دنیا آشنا خواهید شد. از ویژگی های برتر این آموزش نسبت به سایر آموزش های مرتبط، می توان به وجود 9 دوربین در این تیزر اشاره کرد، که در نوع خود منحصر به فرد است و برای تیزر ها و اینترو های تبلیغاتی مختلف، قابل استفاده می باشد. ولی در کنار پیچیدگی کار، باید به آموزش صفر تا صد این عنوان نیز در زمینه ی موشن گرافیک اشاره کرد که تمامی نکات را به خوبی در خود جای داده است. از ویژگی های اصلی این آموزش می توان به بررسی اصول نورپردازی در صحنه و متحرک سازی آن و همین طور تکنیک های برتر موشن گرافیک و ساخت متن های متحرک اشاره کرد.

این آموزش به بیانی ساده و روان و با آخرین تکنیک های آموزش مدرن (از پایه تا فوق پیشرفته)، انحصارا توسط تیم پرشین جی اف ایکس و من، رسا جودکی تهیه شده، که به همراه پروژه و فایل های مورد نیاز، در ادامه تقدیم حضورتان می شود.
نکته: این آموزش برای اولین بار در میان تمامی وبسایت های فعال در زمینه ی گرافیک منتشر شده است، که کاربرد فراوانی در زمینه های تیزر سازی، اینترو و تبلیغات داراست.
محتویات: آموزش ویدئویی به زبان فارسی + فایل های مورد نیاز برای تمرین

مشاهده پیش نمایش ویدئویی این آموزش:

کلمات کلیدی: tutorial, video tutorial, persian tutorial, persian gfx, After Effects, آموزش, آموزش افترافکت, افترافکت, , Persiangfx.com full tutorial collection, حثقسهشدلبط.زخپ, حثقسهشدلبط.زخئ, دانلود آموزش آموزش ساخت تیزر های حرفه ای موشن گرافیک, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, After Effects, persian gfx, persian tutorial, tutorial, پرشین جی اف ایکس, video tutorial, آموزش, آموزش فارسی, آموزش ویدئویی, آموزش افترافکت, افترافکت, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, Multimedia, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca shoj jdcv ihd pvti hd l,ak "vhtd:, hl,ca shoj jdcv ihd pvti hd l,ak 'vhtd:,خرید آموزش قدم به قدم ساخت اینترو، تیزر های حرفه ای (موشن گرافیک) در افترافکت به زبان فارسی - به همراه فایل و پروژه ی مورد نیاز,
2016-04-16
12:40:20

خرید آموزش قدم به قدم ساخت اینترو، تیزر های حرفه ای (موشن گرافیک) در افترافکت به زبان فارسی - به همراه فایل و پروژه ی مورد نیاز

📁 دسته بندیمالتی مدیا
💾 حجم فایل260 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/10/17
📊 تعداد دانلود16,501
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها