آموزش قدم به قدم ساخت موزیک ویدئو در افتر افکت و به زبان فارسی - How to Create Music Video 2016

دانلود آموزش قدم به قدم ساخت موزیک ویدئو در افتر افکت و به زبان فارسی

در این مجموعه شما قادر خواهید بود به صورت قدم به قدم و از سطح مقدماتی تا پیشرفته با مباحث مختلف، در زمینه ی ساخت موزیک ویدئو آشنا شوید و با توجه به نیاز های شما در زمینه ی ساخت موزیک ویدئو و مهم تر از آن، جدید ترین، پرکاربرد ترین و چشم نواز ترین تکنیک های ساخت، در قالب آموزش ویدئویی به زبانی ساده و روان، در اختیار شما عزیزان و همراهان همیشگی قرار داده ایم.
توجه: این مجموعه برای علاقه مندان به ساخت موزیک ویدئو و جلوه های ویژه تهیه شده و پیشنهاد می شود به هیچ وجه این محصول را از دست ندهند.

ویژگی های این مجموعه:
- 7 قسمت فیلم آموزشی به زبان فارسی (از پایه تا پیشرفته)
- 3 ساعت آموزش فارسی
- کیفیت HD
- فایل های مورد نیاز جهت تمرین
- دانلود دیجیتال

آیا با نرم افزار افتر افکت آشنایی کاملی ندارید ؟
در این مجموعه مباحث آموزشی به گونه ای مورد بررسی قرار گرفته است که شما با هر مقدار دانشی که در این زمینه دارید، خواهید توانست با این آن ارتباط برقرار کنید.

نور پردازی - ترکیب تصاویر ( مت پینتینگ ) - تصحیح و تنظیم رنگ یا به اصطلاح Color Correction، شبیه سازی لنز های نوری سه بعدی - صدا گذاری - ایجاد افکت های متنوع - حذف خواننده یا هر آبجکت، بدون استفاده از پرده ی سبز - ترکینگ و ردیابی با استفاده از متدهای مختلف - کار با المنت 3 دی و وارد کردن مدل های سه بعدی به صحنه - آشنایی با تنظیمات رندر - خروجی گرفتن و ... از ویژگی های این مجموعه می باشد.

توجه: جهت تماشای هر چه بهتر پکیج ها از آخرین Codec ها بر روی ویندوز خود استفاده کنید.

جهت دانلود کدک بر روی لینک کلیک کنید.

کلمات کلیدی: tutorial, video tutorial, persian tutorial, music video, mp4, after effect, persiangfx, آموزش, آموزش ویدئویی, دانلود آموزش آموزش قدم به قدم ساخت موزیک ویدئو در افتر افکت و به زبان فارسی, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, after effect, mp4, music video, persian tutorial, persiangfx, tutorial, پرشین جی اف ایکس, video tutorial, آموزش, آموزش فارسی, آموزش ویدئویی, آموزش ساخت موزیک ویدئو, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, Multimedia, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca rnl fi rnl shoj l,cd: ,dnm, nv htjv ht:j , fi cfhk thvsd, hl,ca rnl fi rnl shoj l,cd: ,dnئ, nv htjv ht:j , fi cfhk thvsd,آموزش قدم به قدم ساخت موزیک ویدئو در افتر افکت و به زبان فارسی - How to Create Music Video 2016,
2016-04-03
16:17:13

آموزش قدم به قدم ساخت موزیک ویدئو در افتر افکت و به زبان فارسی - How to Create Music Video 2016

📁 دسته بندیمالتی مدیا
💾 حجم فایل311 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1394/9/25
📊 تعداد دانلود19,196
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها