دانلود Pluralsight Windows Failover Clustering Fundamentals - آموزش مبانی ویندوز فیل آور کلاسترینگ

دانلود آموزش مبانی ویندوز فیل آور کلاسترینگ

Failover Cluster به گروهی از سرورها گفته می شود که به گونه ای پیکربندی شده اند که از به وجود آمدن هرگونه Failure در سرورها جلوگیری می کنند و در صورت بروز Failure در سرورها سرویس دهی از بین نرفته و کلاینت ها همچنان می توانند از سرویس ها استفاده کنند. سرویس ها یا نرم افزارهای کاربردی که توسط Failover Cluster محافظت می شوند به نامها و اسامی مختلفی شناخته می شوند که از آن جمله می توان به Roles ، Clustered Roles ، Clustered Services ، Clustered Applications ، Highly Available Services و ... اشاره کرد. به هر کدام از سرورهایی که در Failover Cluster سرویس دهی می کنند همانند سرورهایی که در NLB Cluster سرویس دهی می کنند یک Node گفته می شود. در یک Failover Cluster همانطور که از نامش هم پیداست در صورتیکه یکی از Node ها Fail شود بلافاصله یک Node دیگر جایگزین Node مورد نظر و Role تعریف شده می شود و در لفظ فنی سرور جدید بر روی سرور قدیمی Fail Over می کند. اگر فقط یک Role در حالت Failed قرار بگیرد و کل Node از دسترسی خارج نشود و Fail نشود ، فقط همان Role از طریق سرویس Failover Clustering ابتدا Restart می شود و در صورتیکه کارساز نشد کل Node توسط Node دیگری در صورت نیاز Fail Over می شود. در این حین کاربرانی که از سرویس ها استفاده می کنند تنها لحظه ای ممکن است احساس کنند مشکلی در ارتباط به وجود آمده است و نتیجه Fail Over شدن به سرعت برای کاربران قابل لمس خواهد بود.
در دوره آموزشی Pluralsight Windows Failover Clustering Fundamentals با اصول و مبانی ویندوز فیل آور کلاسترینگ آشنا می شوید.

سرفصل های دوره آموزشی Pluralsight Windows Failover Clustering Fundamentals:
- بررسی اجمالی دوره
- آشنایی با ویندوز فیل آور کلاسترینگ
- برنامه ریزی خوشه های شبکه
- آماده سازی خوشه  های حافظه
- نصب و ایجاد فیل آور کلاسترینگ
- پیاده سازی فیل آور کلاسترینگ فایل
- ساخت خوشه های Hyper-V و مهمان
- عیب یابی فیل آور کلاسترینگ
- بهترین روش برای پیاده سازی فیل آور کلاسترینگ

کلمات کلیدی: Windows, آموزش Windows, آموزش تصویری Windows, آموزش ویدیویی Windows, آموزش کامل Windows, آموزش کاربردی Wi, Pluralsight full tutorial collection, حمعقشمسهلاف, حمعقشمسهلاف, Download Pluralsight Windows Failover Clustering Fundamentals, Tutorial, E-Learning, Training Course, Education, سیستم عامل, Instruction, CBT, Teacher, Direct Download Link, DDL, New, Update, Online, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n hl,ca, حمعقشمسهلاف صهدیخصس بشهمخرثق زمعسفثقهدل بعدیشپثدفشمس, حمعقشمسهلاف صهدیخصس بشهمخرثق زمعسفثقهدل بعدیشئثدفشمس, Windows failover clusters are becoming increasingly prevalent in today's data centers. This course will teach you what you need to know about configuring networks, storage, and servers to implement failover clusters with confidence., دانلود آموزش های شرکت پلورالسایت, \g,vhgshdj, mg,vhgshdj, دانلود آموزش آموزش مبانی ویندوز فیل آور کلاسترینگ, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, download, Learning, OS, Pluralsight, ویندوز, پلورالسایت, Windows, آموزش, دانلود, سیستم عامل, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, Os, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, در دوره آموزشی Pluralsight Windows Failover Clustering Fundamentals با اصول و مبانی ویندوز فیل آور کلاسترینگ آشنا می شوید., ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca lfhkd ,dkn,c tdg h,v :ghsjvdk", hl,ca lfhkd ,dkn,c tdg h,v :ghsjvdk',دانلود Pluralsight Windows Failover Clustering Fundamentals - آموزش مبانی ویندوز فیل آور کلاسترینگ,
2020-06-01
23:55:24

دانلود Pluralsight Windows Failover Clustering Fundamentals - آموزش مبانی ویندوز فیل آور کلاسترینگ

🎓 نام آموزشPluralsight Windows Failover Clustering Fundamentals
📁 دسته بندیسیستم عامل
💾 حجم فایل345 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1395/5/8
📊 تعداد دانلود7,219
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها