دانلود Packt Preparing for the Certified OpenStack Administrator Exam - آموزش آمادگی برای آزمون و مد

دانلود آموزش آمادگی برای آزمون و مدرک مدیریت اوپن استک

اوپن استک (OpenStack) یک پلت‌فرم نرم‌افزاری متن باز برای رایانش ابری است که توسط Rackspace و ناسا در جولای ۲۰۱۰ طرح ریزی شد. هم اکنون بیش از ۵۰۰ شرکت از جمله IBM، فوجیتسو، اوراکل، یاهو، سیتریکس، دل، AMD، اینتل، کنونیکال، سوزه، اچ‌پی و سیسکو سیستمز و شرکت‌های بسیار دیگری به این پروژه پیوسته‌اند. OpenStack یک پروژه رایانش ابری است که به تجهیز بستری متن باز و قابل دسترس در همه جا برای ابرهای شخصی و عمومی کمک می کند. این پروژه توسط OpenStack Foundation مدیریت می‌شود که یک بنیاد غیر انتفاعی است که در سپتامبر 2012 تاسیس شده است. اوپن استک به کاربران اجازه می دهد تا بتوانند ماشین های مجازی و دیگر نمونه ها برای کنترل وظایف گوناگون در مدیریت یک محیط ابری در حال اجرا را توسعه دهند. این مجموعه ابزار گسترش عمودی را آسان می کند به این معنی که وظایفی که از اجرای همزمان سود می برند، می توانند در زمان اجرا، به آسانی با تنظیم نمونه های متفاوت، به کاربران بیشتر یا کمتری خدمات ارائه دهند. برای مثال، یک اپلیکیشن موبایل، که باید با یک سرور از راه دور ارتباط برقرار کند، می تواند کار ارتباطی خود را با کاربران دیگر در طول نمونه های مختلف، تقسیم کند که همه اینها با سرعت و به آسانی با یکدیگر در ارتباط خواهند بود. و مهمتر از آن، اوپن استک یک ابزار متن باز است، به این معنی که هر فردی که آن را انتخاب کند، می تواند به کد منبع آن نیز دسترسی داشته، هر تغییر یا اصلاحی را که مورد نیاز است، اعمال کند و به صورت رایگان، تغییرات اعمال شده را در سطح وسیعتری به اشتراک بگذارد. متن بازبودن آن نیز این امکان را هم می دهد که هزاران توسعه دهنده در سرتاسر جهان می توانند بر روی آن کار کنند و مجموعه نرم‌افزاری با ویژگی های قوی تر و امن تر تولید کنند.
در دوره آموزشی Packt Preparing for the Certified OpenStack Administrator Exam با محیط کار اوپن استک و دریافت مدرک رسمی و آزمون آن آشنا می شوید.

سرفصل های دوره آموزشی Packt Preparing for the Certified OpenStack Administrator Exam:
- مقدمه و راه اندازی راهنمای آزمون OpenStack Administrator
- سرویس Identity Keystone
- خدمات تصویر درخشان
- Nova Compute Service
- سرویس شبکه های نوترون
- Cinder Block-Storage Service
- Swift Object Storage Service
- خدمات ارکستر گرما
- عیب یابی و نکات نهایی

کلمات کلیدی: OpenStack, آموزش OpenStack, آموزش تصویری OpenStack, آموزش ویدیویی OpenStack, آموزش کامل OpenStack, آموزش , Packt Publishing full tutorial collection, حشزنف حعذمهساهدل, حشزنف حعذمهساهدل, Download Packt Preparing for the Certified OpenStack Administrator Exam, Tutorial, E-Learning, Training Course, Education, سیستم عامل, کاربردی, Instruction, CBT, Teacher, Direct Download Link, DDL, New, Update, Online, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n hl,ca, حشزنف حقثحشقهدل بخق فاث زثقفهبهثی خحثدسفشزن شیپهدهسفقشفخق ثطشپ, حشزنف حقثحشقهدل بخق فاث زثقفهبهثی خحثدسفشزن شیئهدهسفقشفخق ثطشئ, This course provides you with a specific strategy to pass the OpenStack Foundation's first professional certification: the Certified OpenStack Administrator., دانلود آموزش های شرکت انتشارات پکت, hkjahvhj \:j, hkjahvhj m:j, دانلود آموزش آموزش آمادگی برای آزمون و مدرک مدیریت اوپن استک, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, download, Learning, OpenStack, Packt, Utility, کاربردی, پکت, آموزش, اوپن استک, ابزار, دانلود, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, Os, Utility, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, در دوره آموزشی Packt Preparing for the Certified OpenStack Administrator Exam با محیط کار اوپن استک و دریافت مدرک رسمی و آزمون آن آشنا می شوید. , ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca hlhn"d fvhd hcl,k , lnv: lndvdj h,\k hsj:, hl,ca hlhn'd fvhd hcl,k , lnv: lndvdj h,mk hsj:,دانلود Packt Preparing for the Certified OpenStack Administrator Exam - آموزش آمادگی برای آزمون و مدرک مدیریت اوپن استک,
2018-03-17
13:40:13

دانلود Packt Preparing for the Certified OpenStack Administrator Exam - آموزش آمادگی برای آزمون و مدرک مدیریت اوپن استک

🎓 نام آموزشPackt Preparing for the Certified OpenStack Administrator Exam
📁 دسته بندیکاربردی
💾 حجم فایل779 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1396/12/26
📊 تعداد دانلود8,102
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها