دانلود O'Reilly Prototyping with Balsamiq: A Beginner's Guide - آموزش مقدماتی نمونه سازی با بالزامیک

دانلود آموزش مقدماتی نمونه سازی با بالزامیک

Balsamiq نرم افزاری با یک محیط دوست داشتنی است که به شما در ساخت آسان مکاپ هایی برای طراحی های مختلف و دستگاه ها، کمک می کند. این نرم افزار از طریق قابلیت خروجی گرفتن در فرمت های PNG یا PDF برای شما به آسانی، امکان به اشتراک گذاری و ارائه ی مکاپ های ایجاد شده را فراهم می کند. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری ساده است که استفاده از آن را بسیار آسان می کند. در حقیقت این نرم افزار ساخت مدل های پیش الگو و یا نمونه های اولیه برای طراحی ها و محصولات شما را بسیار آسان می کند. طراحان، توسعه دهندگان و حتی مشتریان به راحتی می توانند با استفاده از آبجکت های از پیش تعریف شده این نرم افزار و تنها با کشیدن و رها کردن ان ها در محیط کار خود، به آسانی نمونه اولیه خود را ترسیم کنند و قبل از نوشتن کد، برای فرم های برنامه ساخته شده پیش الگو طراحی كنند. یكی از ویژگی های این نرم افزار این است كه به صورت تیمی می توانید بر روی پروژه كار كنید. نرم افزار Mockups برنامه ای کاربردی در زمینه طراحی پیش الگو فرم های برنامه ساخته شده می باشد. با استفاده از این برنامه حس واقعی رسم و نقاشی به شما دست می دهد و برای اینکه یک برنامه ی دیجیتالی می باشد امکان ارتقاء و چیدمان مجدد آیتم ها در آن به آسانی صورت می گیرد. 
در دوره آموزشی O'Reilly Prototyping with Balsamiq: A Beginner's Guide به صورت مقدماتی با نمونه سازی با بالزامیک آشنا می شوید.

سرفصل های دوره آموزشی O'Reilly Prototyping with Balsamiq: A Beginner's Guide:
- معرفی
- شروع شدن
- حرکت به جلو
- کار با نمادها و دارایی ها
- آیکن ها و متن
- نتایج نهایی
- افکار نهایی

کلمات کلیدی: Balsamiq, آموزش Balsamiq, آموزش تصویری Balsamiq, آموزش ویدیویی Balsamiq, آموزش کامل Balsamiq, آموزش کاربر, O'Reilly full tutorial collection, خ'قثهممغ, خ'قثهممغ, Download O'Reilly Prototyping with Balsamiq: A Beginner's Guide, Tutorial, E-Learning, Training Course, Education, برنامه نویسی و طراحی وب, Instruction, CBT, Teacher, Direct Download Link, DDL, New, Update, Online, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n hl,ca, خ'قثهممغ حقخفخفغحهدل صهفا ذشمسشپهض: ش ذثلهددثق'س لعهیث, خ'قثهممغ حقخفخفغحهدل صهفا ذشمسشئهض: ش ذثلهددثق'س لعهیث, This video training is all about the development of low-fidelity prototypes for smart apps and websites. , دانلود آموزش های شرکت اُریلی, hُvdgd, hُvdgd, دانلود آموزش آموزش مقدماتی نمونه سازی با بالزامیک, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, Balsamiq, Development, download, Learning, OReilly, وب, Web, آموزش, اُریلی, بالزامیک, برنامه نویسی, توسعه, دانلود, طراحی سایت, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, Development & Web, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, در دوره آموزشی O'Reilly Prototyping with Balsamiq: A Beginner's Guide به صورت مقدماتی با نمونه سازی با بالزامیک آشنا می شوید., ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca lrnlhjd kl,ki shcd fh fhgchld:, hl,ca lrnlhjd kl,ki shcd fh fhgchld:,دانلود O'Reilly Prototyping with Balsamiq: A Beginner's Guide - آموزش مقدماتی نمونه سازی با بالزامیک,
2018-07-04
09:15:15

دانلود O'Reilly Prototyping with Balsamiq: A Beginner's Guide - آموزش مقدماتی نمونه سازی با بالزامیک

🎓 نام آموزشO'Reilly Prototyping with Balsamiq: A Beginner's Guide
📁 دسته بندیبرنامه نویسی و طراحی وب
💾 حجم فایل2330 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1397/2/7
📊 تعداد دانلود5,124
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها