دانلود Packt Data Science for Marketing Analytics آموزش علوم داده برای مارکتینگ آنالیز
- بازدید: 6,092
دانلود آموزش علوم داده برای مارکتینگ آنالیز
علم داده (Data Science)، دانشی میانرشتهای پیرامون استخراج دانش و آگاهی از مجموعهای داده و اطلاعات است. علم داده از ترکیب مباحث مختلفی به وجود آمده و بر مبانی و روشهای موجود در حوزههای مختلف علمی بنا شدهاست. تعدادی از این حوزهها عبارتند از: ریاضیات، آمار، مهندسی داده، بازشناخت الگو و... هدف این علم، استخراج مفهوم از داده و تولید محصولات دادهمحور است.آقایان توماس دونپورت و دی جی پاتیل در سال ۲۰۱۲ در مقاله «علم داده: جذابترین شغل قرن بیست و یکم» متخصصین علم داده را این طور تعریف میکنند: کسانی که میدانند چگونه میتوان از انبوه اطلاعات بدون ساختار پاسخ سوالهای کسبوکار را پیدا کرد. استنتون در سال ۲۰۱۳ علم داده را این طور تعریف میکند: علم داده رشته در حال ظهوری است که به جمعآوری، آمادهسازی، تحلیل، بصریسازی، مدیریت و نگهداشت اطلاعات در حجم بالا میپردازد. دریسکول در سال ۲۰۱۴ علم داده را این طور تعریف میکند: علم داده مهندسی عمران دادههاست. متخصص علم داده دانشی کاربردی از دادهها و ابزارها دارد به علاوه درک تئوریکی دارد که مشخص میکند چه چیزی از نظر علمی ممکن است. به شاغلین در حوزهٔ علم داده، متخصص علم داده (data scientist) میگویند.
در دوره آموزشی Packt Data Science for Marketing Analytics با آموزش علوم داده برای مارکتینگ آنالیز اشنا خواهید شد.
سرفصل های دوره آموزشی Packt Data Science for Marketing Analytics:
1 تهیه و تمیز کردن داده ها
2 اکتشاف و تجسم داده ها
3 آموزش بدون نظارت: تقسیم مشتری
4 انتخاب بهترین روش تقسیم بندی
5 پیش بینی درآمد مشتری با استفاده از رگرسیون خطی
6 روش و رگرسیون دیگر برای ارزیابی
7 یادگیری نظارت شده: پیش بینی خفگی مشتری
8 الگوریتم طبقه بندی خوب تنظیم
9 مدل سازی انتخاب مشتری
کلمات کلیدی: Data Science, آموزش Data Science, آموزش تصویری Data Science, آموزش ویدیویی Data Science, آموزش کامل Data,
Packt Publishing full tutorial collection,
حشزنف حعذمهساهدل, حشزنف حعذمهساهدل, Download Packt Data Science for Marketing Analytics,
Tutorial,
E-Learning,
Training Course,
Education,
کسب و کار,
Instruction,
CBT,
Teacher,
Direct Download Link,
DDL,
New,
Update,
Online,
Buy,
Usnet,
Torrent,
P30Download,
Danlod,
Danload,
Donload,
nhkg,n hl,ca,
حشزنف یشفش سزهثدزث بخق پشقنثفهدل شدشمغفهزس, حشزنف یشفش سزهثدزث بخق ئشقنثفهدل شدشمغفهزس, Data Science for Marketing Analytics covers every stage of data analytics, from working with a raw dataset to segmenting a population and modeling different parts of the population based on the segments.,
دانلود آموزش های شرکت انتشارات پکت,
hkjahvhj \:j, hkjahvhj m:j, دانلود آموزش آموزش علوم داده برای مارکتینگ آنالیز,
اموزش آنلاین,
مجازی,
فیلم آموزشی,
مبتنی بر کامپیوتر,
یادگیری,
ویدئو,
دوره آموزشی,
Business, Data Science, download, Learning, Marketing, Packt, پکت, آموزش, تجاری, دانلود, علوم داده,
راهنمای تصویری,
استاد,
مدرس,
معلم,
تدریس خصوصی,
Business & Marketing,
رایگان,
خرید,
پی سی,
پی 30,
با لینک مستقیم,
اپدیت,
در دوره آموزشی Packt Data Science for Marketing Analytics با آموزش علوم داده برای مارکتینگ آنالیز اشنا خواهید شد.,
ترافیک نیم بها,
ای لرنینگ,
فایل آموزش,
از راه دور,
مجانی,
داونلود,
دانلد,
تورنت,
یوزنت,
تحميل,
ڈاؤن لوڈ,
دریافت,
فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل,
hl,ca ug,l nhni fvhd lhv:jdk" hkhgdc, hl,ca ug,l nhni fvhd lhv:jdk' hkhgdc,دانلود Packt Data Science for Marketing Analytics - آموزش علوم داده برای مارکتینگ آنالیز,
2019-09-09
01:39:13
🎓 نام آموزش | Packt Data Science for Marketing Analytics |
📁 دسته بندی | کسب و کار |
💾 حجم فایل | 2800 مگابایت |
📅 تاریخ به روزرسانی | 1398/6/18 |
📊 تعداد دانلود | 6,074 |
❤️ هزینه دانلود | رایگان و نیم بها |
Packt Data Science for Marketing Analytics Download
Data Science for Marketing Analytics covers every stage of data analytics, from working with a raw dataset to segmenting a population and modeling different parts of the population based on the segments.
The book starts by teaching you how to use Python libraries, such as pandas and Matplotlib, to read data from Python, manipulate it, and create plots, using both categorical and continuous variables. Then, you'll learn how to segment a population into groups and use different clustering techniques to evaluate customer segmentation. As you make your way through the chapters, you'll explore ways to evaluate and select the best segmentation approach, and go on to create a linear regression model on customer value data to predict lifetime value. In the concluding chapters, you'll gain an understanding of regression techniques and tools for evaluating regression models, and explore ways to predict customer choice using classification algorithms. Finally, you'll apply these techniques to create a churn model for modeling customer product choices.
By the end of this book, you will be able to build your own marketing reporting and interactive dashboard solutions.
مشخصات آموزش Packt Data Science for Marketing Analytics
شرکت سازنده: انتشارات پکت / Packt Publishing
نام انگلیسی: Packt Data Science for Marketing Analytics
نام فارسی: آموزش علوم داده برای مارکتینگ آنالیز
زبان آموزش: انگلیسی
زیرنویس: ندارد
مدرس:Tommy Blanchard, Pranshu Bhatnagar, Et al
سطح آموزشی: مقدماتی, متوسطه
زمان آموزش: 12 ساعت + 36 دقیقه
حجم فایل: 2800 مگابایت
تاریخ انتشار: 01:38 - 1398/6/18 | 2019.09.09
منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir
امتیاز: 2.5/5