دانلود O'Reilly Inheritance and Polymorphism with C++ Training Video - آموزش وراثت و چندریختی با سی

دانلود آموزش وراثت و چندریختی با سی پلاس پلاس

وراثت در برنامه نویسی شبیه وراثت بیولوژیکی است که در آن فرزندان صفاتی را از والدین به ارث می‌برند. در برنامه‌نویسی شیءگرا می‌توان با وراثت از کلاس موجود کلاسی را ایجاد کرد که داده‌ها و متدهای کلاس قبلی را به ارث ببرد. برای فرزند یک کلاس می توان توابع و متغیرهای جدید تعریف کرد یا توابع مربوط به والد را دوباره نویسی (overwrite) نمود.
مفهوم چندریختی ویژگی است که به رابط‌ها امکان می‌دهد تا برای گروهی از عملیات‌ها مورد استفاده قرار گیرند. مفهوم چندریختی از طریق دو مفهوم متدهای Override (توابع مجازی) و Overload شده پشتیبانی می‌شود. چندریختی به معنای چندین شکل از یک متد است. مفهوم چندریختی اغلب به وسیلهٔ عبارت« یک رابط، چند متد» بیان می‌شود. این بدین معناست که این امکان وجود دارد که یک رابط عمومی برای گروهی از فعالیت‌های مرتبط به هم طراحی شود. در برنامه‌های شیء گرا مانند سی پاس پلاس، این امکان فراهم شده تا دو و یا بیش از دو متد همنام در یک کلاس تعریف نمود، مشروط بر اینکه تعریف پارامترهای آن متفاوت باشد. در این موارد متدها Overload می‌شوند. از چندریختی به منظور تعیین انواع مختلف متدهای پویا، در زمان اجرا استفاده می‌شود. که این یکی از قدرتمندترین امکاناتی است که چندریختی به وجود می‌آورد. چنانچه نام و امضای متدی از یک زیر کلاس (در ساختار سلسله مراتبی کلاس‌ها) با نام و نوع امضای متدی از فوق کلاسش یکسان باشد، در آن صورت متد موجود در زیر کلاس، متد موجود در فوق کلاسش را Override می‌کند.
در دوره آموزشی O'Reilly Inheritance and Polymorphism with C++ Training Video با استفاده از سی پلاس پلاس به آموزش وراثت و چندریختی در شی گرایی می پردازیم.

کلمات کلیدی: C++, آموزش C++, آموزش تصویری C++, آموزش ویدیویی C++, آموزش کامل C++, آموزش کاربردی C++, فیلم آموزشی C++, فی, O'Reilly full tutorial collection, خ'قثهممغ, خ'قثهممغ, Download O'Reilly Inheritance and Polymorphism with C++ Training Video, Tutorial, E-Learning, Training Course, Education, برنامه نویسی و طراحی وب, Instruction, CBT, Teacher, Direct Download Link, DDL, New, Update, Online, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n hl,ca, خ'قثهممغ هداثقهفشدزث شدی حخمغپخقحاهسپ صهفا ز++ فقشهدهدل رهیثخ, خ'قثهممغ هداثقهفشدزث شدی حخمغئخقحاهسئ صهفا ز++ فقشهدهدل رهیثخ, Concise, informative and broadcast-quality Inheritance and Polymorphism with C++ training videos delivered to your desktop, دانلود آموزش های شرکت اُریلی, hُvdgd, hُvdgd, دانلود آموزش آموزش وراثت و چندریختی با سی پلاس پلاس, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, C++, Development, download, Learning, OReilly, وب, Web, آموزش, اُریلی, برنامه نویسی, توسعه, دانلود, سی پلاس پلاس, طراحی سایت, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, Development & Web, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, در دوره آموزشی O'Reilly Inheritance and Polymorphism with C++ Training Video با استفاده از سی پلاس پلاس به آموزش وراثت و چندریختی در شی گرایی می پردازیم., ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca ,vhej , ]knvdojd fh sd \ghs \ghs, hl,ca ,vhej , ]knvdojd fh sd mghs mghs,دانلود O'Reilly Inheritance and Polymorphism with C++ Training Video - آموزش وراثت و چندریختی با سی پلاس پلاس,
2016-10-05
12:03:21

دانلود O'Reilly Inheritance and Polymorphism with C++ Training Video - آموزش وراثت و چندریختی با سی پلاس پلاس

🎓 نام آموزشO'Reilly Inheritance and Polymorphism with C++ Training Video
📁 دسته بندیبرنامه نویسی و طراحی وب
💾 حجم فایل369 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1395/7/14
📊 تعداد دانلود9,717
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها