دانلود Udemy C# & Python for absolute beginners. Learn with examples - آموزش مقدماتی سی شارپ و پایتو

دانلود آموزش مقدماتی سی شارپ و پایتون همراه با مثال

Python (پایتون) یک زبان برنامه نویسی تفسیری، داینامیک و شیءگرا می باشد که می توان از آن در محدوده وسعیی از نرم افزار ها و تکنولوژی ها بهره برد. این زبان برنامه نویسی روش های بسیار قدرتمند و حرفه ای را برای کار با زبان ها و ابزار های مختلف را با آسانی هر چه تمام تر فراهم می کند. بدین منظور این زبان داره کتابخانه هایی بسیار گسترده می باشد که یادگیری و استفاده از آن ها در عرض چند روز ممکن می باشد. این زبان، یک زبان آزاد و متن باز (Open Source) می باشد. کد های نوشته شده در این زبان در محدوده ای وسیع از پلتفرم ها چون لینوکس، ویندوز، مک، حتی گوشی های موبایل و ... قابل اجرا می باشد . هم اکنون پایتون در شرکت ها و سازمان های بزرگی چون ناسا، گوگل، یاهو و ... به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. نرم افزارهای Blender، Mailman، Civilization IV، BitTorrent و ... از نرم افزارهایی هستند که به وسیله این زبان خلق شده اند. یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین زبان هایی که برای برنامه نویسی شیء گرا و سطح بالا استفاده می شود، زبان سی‌شارپ (C#) است. این زبان توسط مایکروسافت و جزئی از دات نت به وجود آمد و بعداً استانداردهای ECMA و ISO را نیز در بر گرفت و یکی از ۴۴ زبان برنامه نویسی ای است که توسط زمان اجرای زبان مشترک از .NET Framework پشتیبانی می‌شوند و در همه جا به وسیله مایکروسافت ویژوال استودیو شناخته می‌شود. در واقع زبان #C، یک زبان برنامه نویسی چند الگویی و است و منظم شده مدل‌های تابعی، امری، عمومی، شی گرا و جز گرا و در بستر دات نت است.
در دوره ی آموزشی Udemy C# & Python for absolute beginners. Learn with examples شما با آموزش مقدماتی سی شارپ و پایتون همراه با مثال آشنا می شوید.

سرفصل های دوره آموزشی Udemy C# & Python for absolute beginners. Learn with examples:
- مقدمه ای بر زبان برنامه نویسی #C
- نحو برنامه نویسی #C
- اپراتورهای برنامه نویسی #C
- اظهارات تصمیم گیری در برنامه نویسی #C
- سیستم های حلقه در برنامه نویسی #C
- روش های برنامه نویسی #C
- رشته های برنامه نویسی #C
- سازه ها و شمارش
- برنامه نویسی شی گرا در #C
- بیشتر در برنامه نویسی #C
- 75 پروژه در زبان برنامه نویسی #C
- مقدمه ای بر برنامه نویسی پایتون
- نحو برنامه نویسی پایه پایتون
- اظهارات تصمیم گیری در برنامه نویسی پایتون
- سیستم های حلقه در برنامه نویسی پایتون
- فهرست، Tuple و دیکشنری در برنامه نویسی پایتون
- توابع و ماژول ها
- شیوه های مشترک پایتون
- مدیریت فایل در برنامه نویسی پایتون
- قالب بندی در برنامه نویسی پایتون
- برنامه ریزی شی گرا در پایتون
- رابط کاربری گرافیکی (GUI) در برنامه نویسی پایتون
- برچسب در GUI پایتون
- منوی در GUI پایتون
- دکمه ها در GUI پایتون
- شیوه های رابط کاربری پایتون معمولی
- RadioButton در GUI پایتون
- کادر انتخاب در GUI پایتون
- جعبه ورود اطلاعات در GUI پایتون
- Combobox در GUI پایتون
- نحوه ساخت ماشین حساب الکترونیکی در GUI پایتون
- 100 پروژه در برنامه نویسی پایتون

کلمات کلیدی: C#, آموزش C#, آموزش تصویری C#, آموزش ویدیویی C#, آموزش کامل C#, آموزش کاربردی C#, فیلم آموزشی C#, فیلم آموز, Udemy full tutorial collection, عیثپغ, عیثئغ, Download Udemy C# & Python for absolute beginners. Learn with examples, Tutorial, E-Learning, Training Course, Education, برنامه نویسی و طراحی وب, Instruction, CBT, Teacher, Direct Download Link, DDL, New, Update, Online, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n hl,ca, عیثپغ ز# & حغفاخد بخق شذسخمعفث ذثلهددثقس. مثشقد صهفا ثطشپحمثس, عیثئغ ز# & حغفاخد بخق شذسخمعفث ذثلهددثقس. مثشقد صهفا ثطشئحمثس, Welcome to C# & Python for absolute beginners., دانلود آموزش های شرکت یودمی, d,nld, d,nld, دانلود آموزش آموزش مقدماتی سی شارپ و پایتون همراه با مثال, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, C#, Development, download, Learning, Udemy, وب, یودمی, Web, آموزش, برنامه نویسی, توسعه, دانلود, سی شارپ, طراحی سایت, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, Development & Web, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, در دوره ی آموزشی Udemy C# & Python for absolute beginners. Learn with examples شما با آموزش مقدماتی سی شارپ و پایتون همراه با مثال آشنا می شوید. , ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca lrnlhjd sd ahv\ , \hdj,k ilvhi fh lehg, hl,ca lrnlhjd sd ahvm , mhdj,k ilvhi fh lehg,دانلود Udemy C# & Python for absolute beginners. Learn with examples - آموزش مقدماتی سی شارپ و پایتون همراه با مثال,
2019-09-10
12:25:03

دانلود Udemy C# & Python for absolute beginners. Learn with examples - آموزش مقدماتی سی شارپ و پایتون همراه با مثال

🎓 نام آموزشUdemy C# & Python for absolute beginners. Learn with examples
📁 دسته بندیبرنامه نویسی و طراحی وب
💾 حجم فایل11100 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1398/3/26
📊 تعداد دانلود4,833
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها