دانلود Udemy Complete Game Character Workflow Tutorial Series - آموزش کامل طراحی کاراکترهای بازی

دانلود آموزش کامل طراحی کاراکترهای بازی

Maya محصول قدرتمند شرکت Autodesk بدون شک یکی از پرکاربردترین و حرفه‌ای‌ترین نرم افزارهای انیمیشن سازی و ساخت مدل‌ها سه بعدی است. مایا یک نرم‌افزار جامع است که به بخش‌های مختلفی تقسیم شده که هر بخش وظیفه ویرایش و ساخت یکی از مراحل انیمیشن سازی را بر عهده دارد و نیاز کاربر به نرم‌افزارهای جانبی را به حداقل می‌رساند. یکی دیگر از قابلیت‌های منحصربه‌فرد این نرم افزار، امکان توسعه نرم افزاری توسط کاربران است؛ کاربران می‌توانند از طریق زبان‌های برنامه نویسی سی‌پلاس‌پلاس، MEL و Python نرم افزار را توسعه داده و ابزارها و امکاناتی که پیشتر در نرم‌افزار وجود نداشته است را به آن اضافه کنند.  در دنیای سینمایی مدرن امروزه از نرم افزار ZBrush در ساخت اکثر شخصیت ها و هیولاهای کارتونی استفاده می شود. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Pixologic در زمینه ساخت تصاویر سه بعدی می باشد که با استفاده از آن، آزادی و امکانات بیشتری در طراحی های خود خواهید داشت. این نرم افزار یک برنامه تخصصی و حرفه ای برای ساخت انیمیشن و استفاده از آن در انیمشن های کارتونی و فیلم های سه بعدی و بازی ها می باشد. در این نرم افزار انواع براش برای ایجاد خراش، بافت، خوردگی و ...، در دسترس شما قرار دارد که می توانید از آن در ساخت و طراحی تصاویر سه بعدی Sculpture (یا حکاکی مانند طبیعی در اثر سه بعدی)، استفاده کنید و نیز می توانید مدل خود را در هر شرایطی به صورت RealTime از زوایای مختلف ببینید و ویرایش کنید. از دیگر ویژگی های کلیدی این نرم افزار می توان به قابلیت استفاده از ابزارهای Mesh Morphing، ابزارهای بهینه سازی تصویر و حجم آن، ابزار بازگشتی به آخرین مرحله انجام شده، قابلیت ذخیره سازی تصاویر خروجی در فرمت های 3ds, html, Swf  و ... اشاره داشت.
در دوره آموزشی Udemy Complete Game Character Workflow Tutorial Series با آموزش کامل طراحی کاراکترهای بازی اشنا خواهید شد.

سرفصل های دوره آموزشی Complete Game Character Workflow 01 Character Modeling:
- معرفی
- مجسمه سازی بدن
- جراحی بدن
- ایجاد مو
- ایجاد پوشاک با طراح شگفت انگیز
- ZBrush_Garment_Refine
- ایجاد چکمه
- مدل سازی و جزئیات بیشتر
- کمر بسته و استفاده از آن
- تکنیک های جزئیات بیشتر Zbrush
- تکنیک های زیبایی پوست با ماری و ZBrush
- روتولوژی شناسی پوشاک
- پخت جزئیات با وضوح بالا به وضوح پایین
- کارت های مو درست کنید
- مدل چشم و لمس های نهایی

سرفصل های دوره آموزشی Complete Game Character Workflow 02 Texturing and Rendering:
- مقدمه و پخت
- بافت بدن
- بافت چشم
- مواد چرمی
- پارچه بافندگی و پارچه های نهایی
- دستکش و چکمه
- دکوراسیون Onarmental
- برس بخیه و نهایی کردن بافت
- تهیه دارایی های انیمیشن و واردات
- روشنایی و مواد اولیه
- سایه بان چشم
- نکات و ترفندهایی برای تقویت گرافیک
- Sequencer و Rendering

کلمات کلیدی: Game Character, آموزش Game Character, آموزش تصویری Game Character, آموزش ویدیویی Game Character, آموزش ک, Udemy full tutorial collection, عیثپغ, عیثئغ, Download Udemy Complete Game Character Workflow Tutorial Series, Tutorial, E-Learning, Training Course, Education, سه بعدی و انیمیشن, Instruction, CBT, Teacher, Direct Download Link, DDL, New, Update, Online, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n hl,ca, عیثپغ زخپحمثفث لشپث زاشقشزفثق صخقنبمخص فعفخقهشم سثقهثس, عیثئغ زخئحمثفث لشئث زاشقشزفثق صخقنبمخص فعفخقهشم سثقهثس, دانلود آموزش های شرکت یودمی, d,nld, d,nld, دانلود آموزش آموزش کامل طراحی کاراکترهای بازی, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, 3D, Animation, download, Game Character, Learning, Udemy, یودمی, کاراکترهای بازی, آموزش, انیمیشن, دانلود, سه بعدی, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, 3D & Animation, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, در دوره آموزشی Udemy Complete Game Character Workflow Tutorial Series با آموزش کامل طراحی کاراکترهای بازی اشنا خواهید شد., ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca :hlg xvhpd :hvh:jvihd fhcd, hl,ca :hlg xvhpd :hvh:jvihd fhcd,دانلود Udemy Complete Game Character Workflow Tutorial Series - آموزش کامل طراحی کاراکترهای بازی,
2019-09-19
12:20:21

دانلود Udemy Complete Game Character Workflow Tutorial Series - آموزش کامل طراحی کاراکترهای بازی

🎓 نام آموزشUdemy Complete Game Character Workflow Tutorial Series
📁 دسته بندیسه بعدی و انیمیشن
💾 حجم فایل56000 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1398/6/28
📊 تعداد دانلود9,440
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها