دانلود Pluralsight Building Windows 8 Metro Apps Tutorial Series - آموزش برنامه نویسی به سبک مترو بر

دانلود آموزش برنامه نویسی به سبک مترو برای ویندوز 8

ویندوز ۸ (Windows 8) آخرین نسخه سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت است که برای استفاده در رایانه‌های شخصی، تبلت ها و تلفن‌های همراه تولید می‌شود. این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز طراحی شده و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۸ گذاشته‌اند. از قابلیت‌های این سیستم عامل می‌توان به ارتباط سریعتر با استفاده از یواس‌بی۳ و بلوتوث۳، پشتیبانی از پردازنده‌های ARM، رمزگذاری کامل دیسک سخت، حساسیت نسبت به نور محیط، تشخیص چهره کاربر برای لاگین و لاگ اوت کردن، رابط کاربری مترو، برجسته‌بینی سه بعدی و پشتیبانی تلویزیون بی سیم اشاره کرد.
شرکت مایکروسافت در ویندوز 8 به معرفی سبک نوینی از برنامه ها با عنوان Metro پرداخته است. از زمان ارائه اولین ورژن از ویندوز ۸ مترو، برنامه های سبک مترو سر و صدای زیادی را به پا کرده اند. برخی اعتقاد دارند این نوع برنامه ها در حد برنامه های معمولی و سرگرم کننده کاربرد دارند و برخی دیگر نیز آینده روشنی برای این نوع برنامه ها در انتظار دارند. خود شرکت مایکروسافت سعی دارد استایل مترو را با ویندوز ۸ و ویندوز فون خود توسعه دهد.

از ویژگی برنامه های سبک مترو (Metro Apps) می توان به موارد زیر اشاره نمود: برنامه های سبک مترو، نوعی از Windows application ها می باشند که تنها بر روی ویندوز ۸ (و ویندوزهای آینده) قابل ایجاد و اجرا هستند، این برنامه ها به صورت تمام صفحه، بدون دکمه Close-Minimize-Maximize و بدون حاشیه (Border) می باشند و به طور معمول هیچ پنجره اضافی دیگری ندارند، برنامه های سبک مترو رابط لمسی دوستانه ای دارند و دارای دکمه های بزرگ و کاشی مانندی هستند که عمل لمس کردن را آسان می کنند. نرم افزار های مترو در صفحه آغازین ویندوز ۸ به صورت کاشی مانند در کنار یکدیگر قرار می گیرند و حتی زمانیکه برنامه ها در حال اجرا نباشند می توانند بدون انجام هیچ عملی توسط کاربر و با کمترین مصرف باطری بروزرسانی هایی را ارائه دهد (مانند برنامه News که جدیدترین اخبار را نشان می دهد)، برنامه های مترو با حرکات و اشارات مختلف لمسی سازگار بوده و علاوه بر آن با سخت افزارهای ورودی مانند صفحه کلید، حرکات لمسی، ماوس، قلم و ... سازگار هستند، نرم افزارهای مترو می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و محتوایی را با هم به اشتراک بگذارند (مانند برنامه Bing که می توان جستجویی را انجام داد و با کلیک کردن بر روی گزینه ها نتیجه را در مرورگر پیش فرض سیستم مشاهده کرد)، برنامه های ویندوز مترو دارای نواری به نام "app bar" هستند که این قسمت به صورت پیش فرض مخفی بوده اما با عمل swip یا کشیدن در صفحات لمسی و با عمل راست کلیک در صفحات معمولی این نوار فعال می شود، نرم افزارهای مترو دارای "Charms Bar" یا به اصطلاح "نوار فریبندگی" هستند که این نوار در سمت راست صفحه نمایش قرار دارد و با بردن نشانگر ماوس به گوشه های بالا سمت راست و پایین سمت راست آشکار می شود (Charms Bar در یک وضعیت همسان اجازه می دهد تا کاربر با برنامه های دیگر ویندوز در تعامل باشد).
توسعه دهندگان می توانند با یکی از زبان های Java Script, VB.Net, C++, C#.Net و غیره نرم افزارهای سبک مترو را طراحی و پیاده سازی کنند.

در دوره های آموزشی Windows 8 Metro Apps شما می توانید با اصول اساسی ساخت برنامه های مترو بوسیله زبان های برنامه نویسی C++ و XAML آشنا شوید.

دوره های آموزشی:
- استفاده از الگوی Model-View-ViewModel (MVVM) برای ساخت اپلیکیشن های Windows Store XAML برایWinRT و ویندوز 8 (Building Windows 8 MVVM XAML Apps)
- ساخت کامپوننت های Runtime ویندوز (Building Windows Runtime Components)
- ساخت اپلیکیشن های تجاری WPF با استفاده از زبان های XAML و C# از اولین مرحله (Enterprise WPF with XAML and C# from Scratch)
- از طراحی و ساخت اپلیکیشن های Windows 8 Store به زبان های XAML و C# تا تحویل آن (Windows 8 - From Design to Delivery with C# and XAML)
- هرآنچه که برای ایجاد یک Windows 8 Store Application به زبان XAML و C# لازم دارید (Windows 8 - From Start to Store)

عناوین آموزشی Building Windows 8 Metro Apps with C++ and XAML:
- نحوه شروع کار
- عناوین رایج از جمله متدهای C++
- تعامل با سیستم عامل، زمانبندی برنامه ها، قابلیت های دسترسی و ...
- برنامه های کاربردی در سبک مترو
- به اشتراک گذاری
- و ...

عناوین آموزشی Building Windows 8 Style Apps in C# and XAML:
- طراحی
- کنترل ها
- کنترل های لیست
- مدل برنامه
- مقید سازی داده ها
- و ...

عناوین آموزشی Introduction to Building Windows 8 Applications:
- آشنایی با ساخت برنامه های ویندوز 8
- چارچوب برنامه ها در ویندوز 8
- شروع به ساخت برنامه های HTML/JavaScript
- شروع به ساخت برنامه های XAML/C# 
- و ...

عناوین آموزشی Windows 8 Metro Application Data:
- ساحتار یک Data-driven با رابط کاربری مترو
- کار با File Data
- کار ​​با داده های برنامه
- ساخت اپلیکیشن برای به اشتراک گذاری برنامه ها
- و ...

عناوین آموزشی Windows 8 Metro Connected Apps:
- معرفی دوره آموزشی
- دسترسی به خدمات HTTP
- انتقالات پس زمینه
- Tiles و Toasts
- ایجاد و کار با هشدارها
- و ...

کلمات کلیدی: آموزش برنامه نویسی برای ویندوز 8, برنامه نویسی مترو, ساخت برنامه های مترو, نوشتن برنامه های سبک مترو, فی, pluralsight full tutorial collection, حمعقشمسهلاف, حمعقشمسهلاف, Download Pluralsight Building Windows 8 Metro Apps Tutorial Series, Tutorial, E-Learning, Training Course, Education, برنامه نویسی و طراحی وب, Instruction, CBT, Teacher, Direct Download Link, DDL, New, Update, Online, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n hl,ca, حمعقشمسهلاف ذعهمیهدل صهدیخصس 8 پثفقخ شححس فعفخقهشم سثقهثس, حمعقشمسهلاف ذعهمیهدل صهدیخصس 8 ئثفقخ شححس فعفخقهشم سثقهثس, دانلود آموزش آموزش برنامه نویسی به سبک مترو برای ویندوز 8, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, C++, Metro Apps, Pluralsight, مترو, ویندوز 8, Windows 8, XAML, آموزش, آموزش برنامه نویسی, برنامه نویسی, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, Development & Web, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca fvkhli k,dsd fi sf: ljv, fvhd ,dkn,c 8, hl,ca fvkhli k,dsd fi sf: ljv, fvhd ,dkn,c 8,دانلود Pluralsight Building Windows 8 Metro Apps Tutorial Series - آموزش برنامه نویسی به سبک مترو برای ویندوز 8,
2021-04-11
21:39:28

دانلود Pluralsight Building Windows 8 Metro Apps Tutorial Series - آموزش برنامه نویسی به سبک مترو برای ویندوز 8

🎓 نام آموزشPluralsight Building Windows 8 Metro Apps Tutorial Series
📁 دسته بندیبرنامه نویسی و طراحی وب
💾 حجم فایل~5400 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1392/2/23
📊 تعداد دانلود2,225
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها